ارتش آمریکا در حالت هشدار قرار گرفت

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۷:۲۹ کد : ۱۹۴۷۴۳۴ سرخط اخبار
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، تدابیر امنیتی در پایگاههای نظامی سراسر آمریکا افزایش یافته است. این کار پس از دریافت تهدیدهای امنیتی علیه مراکز نظامی آمریکا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این درحالی است که نگرانی های جدیدی در آمریکا بروز کرده است مبنی بر اینکه طرفداران دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در آمریکا تحرکاتی دارند. پلیس فدرال آمریکا ( اف بی آی) در حال بررسی تحرکات عناصر افراطیون در آمریکا است. گفته می شود تحقیقات درباره صدها نفر از این افراد شروع شده است. نگرانی اصلی درباره تاسیسات و مراکز نظامی آمریکا است. حدود سه هزار و دویست تاسیسات نظامی در سراسر آمریکا وجود دارد.

این نگرانی وجود دارد که این پایگاه های نظامی ارتش آمریکا هدف اقدامات دولت اسلامی عراق و شام (داعش) قرار بگیرند. دولت اسلامی عراق و شام (داعش) از طرفداران خودش خواسته است این مراکز نظامی را هدف حملاتشان قرار بدهند. ارتش آمریکا این تهدید را بسیار جدی گرفته است. به همین علت است که تدابیر امنیتی در همه پایگاههای نظامی ارتش آمریکا در سراسر کشور افزایش یافته است.

این مسئله به علت نگرانی از دولت اسلامی عراق و شام (داعش) است. تیراندازی اخیر در تگزاس سبب تشدید این نگرانی ها شده است. مقامات ارتش آمریکا می گویند نگرانی خاصی درباره حمله خاصی ندارند بلکه به شدت نگران افراطیونی هستند که در داخل آمریکا رشد کرده اند.
سطح هشدار برای ارتش آمریکا در حدی است که برای شرایط مرتبط با زمان احتمال وقوع اقدامات تروریستی تعریف می شود.

کلید واژه ها: ارتش آمریکا دولت اسلامی عراق و شام


نظر شما :