ایران محدودیتی برای اتباع آذربایجان ایجاد نکرده

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۷:۲۵ کد : ۱۹۴۶۸۸۸ سرخط اخبار
مسئول رسانه ای سفارت ایران در باکو اخبار منتشر شده مبنی بر ایجاد محدودیت برای اتباع جمهوری آذربایجان در گذرگاه های مرزی را تکذیب و اعلام کرد: ایران هیچ محدودیتی برای اتباع این کشور ایجاد نکرده است.
 
به گزارش فارس، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر ایجاد محدودیت برای اتباع جمهوری آذربایجان در گذرگاه های مرزی، محمدحسین آیت اللهی مسئول رسانه ای سفارت ایران در باکو، ضمن تکذیب این خبر، گفت: ایران هیج محدودیتی برای اتباع جمهوری آذربایجان ایجاد نکرده است.
 
وی با تأکید بر تمایل جمهوری اسلامی ایران برای تقویت ارتباطات مردمی بین مردم ایران و جمهوری آذربایجان، افزود: اتباع آذربایجان با استفاده از قانون لغو روادید، می توانند هر زمان که بخواهند به ایران سفر کنند.
 
آیت اللهی اضافه کرد: ایران نه تنها به دنبال ایجاد محدودیت برای سفر اتباع آذربایجان به ایران نیست، بلکه برای تسهیل تردد، ساعت کار گمرک های مرزی را افزایش داده است.
 
شایان ذکر است برخی از رسانه ها خبری را منتشر کرده اند مبنی بر اینکه ایران قوانین جدیدی در رابطه با گذرگاه های مرزی وضع کرده که براساس این قوانین، شهروندان جمهوری آذربایجان نمی توانند بیش از دو بار در یک ماه به ایران سفر کنند.

کلید واژه ها: جمهوری آذربایجان


نظر شما :