کارتر: هیچ شکی در شکست داعش وجود ندارد

۰۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۲:۳۰ کد : ۱۹۴۴۶۱۶ سرخط اخبار

وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه در اظهاراتی تاکید کرد که او هیچ تردیدی درباره اینکه تروریست های داعش شکست خواهند خورد، ندارد.

به گزارش فارس، وزیر دفاع آمریکا می گوید که هیچ شکی در شکست داعش وجود ندارد.

وزیر دفاع آمریکا که به کویت رفته در اظهاراتی خطاب به سربازان آمریکایی مستقر در این کشور گفت: «داعش تهدیدی بزرگ برای منطقه است و برای برطرف کردن آن نیاز به کار و همکاری کشورها و سازمان های مختلف دارد».

به گزارش پایگاه توئیتری وزارت دفاع آمریکا، اشتون کارتر که به تازگی کار خود را به عنوان رئیس پنتاگون آغاز کرده همچنین گفت: «تردیدی نیست که ما شکست بلندمدت داعش را ایجاد خواهیم کرد و وقتی این کار را کردیم به شما آن را مدیون هستیم».

وی همچنین در این سخنرانی با درخواست برای عضویت بیشتر مردم آمریکا به ارتش این کشور هم گفت: «باید به تلاش ها برای آنکه تعهد به عضویت در ارتش ما یک تعهد شغلی عالی درنظر گرفته شود، ادامه دهیم».

اظهارات این مقام آمریکایی درباره شکست نهایی داعش در حالی مطرح شده که با وجود گذشت بیش از 7 ماه از زمان تشکیل ائتلاف به رهبری واشنگتن برای مقابله با داعش، حملات هوایی این ائتلاف و به ویژه آمریکا نه تنها سبب شکست داعش نشده بلکه  فعالیت های تروریست ها به دیگر کشورها از قبیل لیبی هم کشیده شده است.


نظر شما :