طائب: بخشی از مذاکرات هسته ای سرکاری و بخشی واقعیت است

۲۳ فروردین ۱۳۹۳ | ۱۶:۱۵ کد : ۱۹۳۱۳۶۴ سرخط اخبار

رئیس قرارگاه عمار گفت: مذاکرات هسته ای تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر از شیراز، حجت الاسلام مهدی تائب عصر جمعه در مراسم ششمین سالگرد شهدای بمب گذاری کانون رهپویان وصال افزود: اعتقاد ما بر این است که نفس غرب در اسرائیل می زند و آمریکا و اروپا هیچگونه هویتی جز اسرائیل ندارند.

وی تصریح کرد: نمونه این بحث وضعیت مذاکرات هسته ای ایران است که در مرحله اول رئیس جمهور آمریکا حق هسته ای ایران را پذیرفت اما پس از ملاقات با سران اسرائیل این بحث را منکر شد.

رئیس قرارگاه عمار ادامه داد: مذاکرات هسته ای بخشی از آن سرکاری و بخش دیگری واقعیت است که باید به آنها به خوبی توجه شود.

حجت الاسلام طائب یادآور شد: بحث تحریم نفتی را مطرح کردند زیرا تمام پول کشور از خروج نفت بود و اینکه دشمنان انتظار برهم خوردن نظم کشور را داشتند زیرا بنزین پس از این تحریم به گمان آنها نایاب می شد.

وی افزود: اما زمانیکه افراد حاضر در پتروشیمی های کشور این وضعیت را دیدند اقدام به تولید بنزین کردند تا دشمنی آمریکا نقش بر آب شود.

رئیس قرار گاه عمار با بیان اینکه احمدی نژاد پوست کلفت بود، گفت: با تمام مشکلاتی که این تحریم ها ایجاد کردند احمدی نژاد باز هم به آنها روی خوش نشان نداد.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: دشمنان نظام باید بدانند که با احمدی نژاد و یا روحانی طرف نیستند بلکه آنها با ملت ایران طرف شدند و این ملت نیز در مقابل آنها ایستادگی می کند.

وی یادآور شد: زمانیکه اوباما توافق اولیه خود را منکر شد روند مذاکرات نیز مثل چند سال پیش شد که هر بار تیم مذاکره کننده ایرانی در زمان بازگشت اگر می خواستند توضیح دهند تنها به گفته این جمله که "موضوع مذاکرات آینده مشخص شده" اقدام می کردند.

رئیس قرارگاه عمار تاکید کرد: بحث هسته ای مشکل آنها نیست بلکه فرمان امام(ره) که "اسرائیل باید از صحنه روزگار پاک شود" برای آنها چالش شده است.

حجت الاسلام طائب افزود: به همین دلیل آنها این مذاکرات را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به شعار سال 93 نیز گفت: مقام معظم رهبری با بیان شعار سال جدید به همه یادآوری می کنند که دشمنان می خواهند از طریق مباحث اقتصادی و فرهنگی به ما لطمه وارد کنند به همین دلیل باید در این کار فعالیت جهادی داشت.

رئیس قرارگاه عمار تاکید کرد: روزنه های نا امیدی زیاد است اما باید در غالب های عملیاتی امیدوارسازی را انجام دهیم زیرا باید این نعمت بزرگ را شکر کنیم.

 

کلید واژه ها: عمار قرارگاه عمار


نظر شما :