دولت اردوغان احمقانه و دیوانه وار رفتار می کند

۰۸ فروردین ۱۳۹۳ | ۱۷:۲۲ کد : ۱۹۳۰۶۶۲ سرخط اخبار

 معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی تاکید کرد: دولت ترکیه در سایه دستاوردهای درخشانی که ارتش سوریه به تازگی به آن دست یافته است، هنوز به تجاوزات واقدامات خصمانه خود علیه سوریه ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه بااشاره به اینکه ارتش سوریه به تازگی توانسته است شریان های کمک رسانی به گروه های تروریستی در مرزهای مشترک با لبنان را قطع کند تصریح کرد: دولت رجب طیب اردوغان، نخست وزیرترکیه با وجود دستاوردهای اخیر ارتش سوریه هنوز به جنگ علیه این کشور ادامه می دهد .

وی تاکید کرد: اقدامات دولت ترکیه هیچ ارتباطی با امور مربوط به منافع ملی این کشور ندارد و تنها موجب افزایش نفرت نسبت به دولت ترکیه به دلیل مداخله آن در جنگ داخلی سوریه در طول سالیان گذشته شده است. این کشور جغرافیای شهرها و شهرک های مرزی ترکیه را به پناهگاهی برای تروریست هایی که از مناطق مختلف دنیا به این کشور سفر می کنند، تبدیل کرده است.این درحالی است که تروریست ها همواره نیت های خصمانه خود علیه نظام سکولار در ترکیه و نیروهای امنیتی این کشور و شهروندان آن را به صراحت اعلام می کنند.

فیصل مقداد عنوان داشت: سوریه زبان تهدیدی را که اردوغان به آن متوسل می شود، به کار نمی گیرد و تنها به این سخن اکتفا می کند که رفتار اردوغان و دولت اواحمقانه و دیوانه وار است.


نظر شما :