دومین سفر کاردار غیرمقیم ایران به لندن

۳۰ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۴:۱۷ کد : ۱۹۲۸۹۱۹ سرخط اخبار

345590_435.jpgˈمحمدحسن حبیب الله زادهˈ کاردار غیرمقیم جمهوری اسلامی ایران در انگلیس بامداد چهارشنبه در راس هیاتی وارد لندن شد.

به گزارش ایرنا، کاردار کشورمان و هیات همراه در این سفر برای بهبود وضعیت ارائه خدمات کنسولی به هموطنان ایرانی مقیم انگلیس و ارتقاء کمی و کیفی خدمات مذکور، رایزنی های لازم را با مقامات انگلیسی انجام خواهند داد.

این دومین سفر آقای حبیب الله زاده به انگلیس به عنوان کاردار غیرمقیم است. وی اواخر آذرماه امسال نیز در سفری کوتاه به لندن با مقامات وزارت خارجه انگلیس دیدار و از اماکن و ساختمان های دیپلماتیک کشورمان بازدید کرد.

یک منبع نزدیک به هیات ایرانی به ایرنا گفت: از ابتدای سال جاری بخشی از خدمات کنسولی در لندن به ایرانیان مقیم انگلیس ارائه می شود که در نظر است این خدمات در آینده نزدیک تکمیل شود.

وی افزود: کاردار غیرمقیم ایران در سفر جاری خود در خصوص مسائل مربوط به روابط دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و انگلیس با مقامات وزارت خارجه این کشور و دیگر سازمان های ذیربط ملاقات و جلسه کاری خواهد داشت.

دومین سفر کاردار غیرمقیم جمهوری اسلامی ایران به لندن شش روزه خواهد بود.

در پی ملاقات وزیران خارجه ایران و انگلیس در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و مذاکرات و تماس های بعدی مقامات وزارت خارجه دو کشور، سرانجام ایران و انگلیس در آبان ماه امسال کاردارهای غیرمقیم خود را برای پیگیری روند گام به گام و متقابل بهبود روابط دو جانبه معرفی کردند.

از سوی دولت انگلیس ˈآجی شارماˈ به عنوان کاردار غیرمقیم این کشور در تهران منصوب شده است.

کلید واژه ها: کاردار غیرمقیم


نظر شما :