سوءاستفاده از عکس‌فرمانده‌ سپاه در مصر

۰۵ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۴:۱۰ کد : ۱۹۱۶۶۲۸ سرخط اخبار

تبلیغات ضد شیعی و انکار امام زمان(عج) در مصر با سوء استفاده از سخنان مسؤلان داخلی به راه افتاده است.

به گزارش ابنا، روزنامه مصری الموجز با استفاده از اظهارات عجیب وزیر فناوری اطلاعات و نیز سوءاستفاده ناجوانمردانه از تصاویر منتشره از فرمانده سپاه، به انکار وجود امام زمان(عج) پرداخت. این روزنامه در شماره جمعه 3 خرداد، با انتشار گزارشی، از تصاویر مربوط به بازدید فرمانده کل سپاه پاسداران از یک نمایشگاه و نیز اظهارات "محمد حسن نامی" وزیر ارتباطات و فناوری ایران و سوءاستفاده از این تصاویر و اظهارات به تمسخر عقاید شیعه پرداخت.

 در این گزارش تصویری از سردار جعفری در کنار یک مرد با لباس های مرسوم تعزیه منتشر شده است که آن فرد نقاب بر چهره دارد.

 این روزنامه سپس مدعی شده است که فرمانده سپاه ایران در کنار امام زمان شیعیان ایستاده است، درحالی که تصویر مذکور مربوط به بازدید سردار جعفری از نمایشگاه "تنهاترین امیر" در 24 مرداد سال گذشته است.

در ادامه این گزارش به اظهارات نسنجیده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان هم استشهاد شده که گفته بود: صوت و تصویر مهدی منتظر را از طریق اینترنت منتشر خواهد کرد! این روزنامه نظر علمای مصری را نیز در رد این مطالب و اظهارات منتشر کرده است.

 این روزنامه سپس با نقل سخنان برخی علمای مصری و با سوءاستفاده از تصاویر و سخنان مسئولان ایرانی تلاش کرد تا اعتقاد به زنده بودن امام عصر(عج) را نادرست جلوه دهد.

کلید واژه ها: امام


نظر شما :