نجیب میقاتی: استعفا نمی‌دهم

۰۷ آبان ۱۳۹۱ | ۱۴:۵۷ کد : ۱۹۰۸۴۴۸ سرخط اخبار

نخست وزیر لبنان با اشاره به اینک موضوع استعفایش دیگر مطرح نیست، تاکید کرد که اجازه نمی دهد که استعفای وی بحران تازه ای برای کشور درست کند.

به گزارش فارس، نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان در اظهاراتی در گفت وگو با شبکه خبری ام تی وی لبنان تاکید کرد: استعفایم وارد نیست و آنها [مخالفان دولت] باید روش های خود را مورد بازبینی قرار دهند تا من روش خود را بررسی مجدد کنم.

وی تاکید کرد که اجازه نخواهد داد که استعفای وی مرحله ای برای بحران تازه باشد، میقاتی گفت که هنگامی که روز شنبه گذشته اعلام کرده استعفایش وی ممکن است، قدمی به سوری مخالفان برداشت و نشان داد که به این سمت پایبند نیست، اما گروه مقابل وی را مسئول خون شهید وسام الحسن کردند.

میقاتی ادامه داد که تحمل مسئولیت خون وسام الحسن کار ساده ای نیست و استعفای وی به منزله پذیرش مسئولیتش در این مورد است، نجیب میقاتی تاکید کرد: من با سیاست کنار می روم، نه با خون.

وی در مورد تجمع تعدادی از مخالفان در مقابل منزلش در طرابلس گفت که این اقدام تا زمانی که تحت سقف قانونی انجام می شود، ابراز نظری دموکراتیک است، اما هنگامی که وی قصد رفتن به منزلش را داشته باشد، کسی نمی تواند مانع از این کار شود.


نظر شما :