مشعل:آشتی ملی مساله استراتژیک برای حماس محسوب می‌شود

۰۷ آبان ۱۳۹۱ | ۱۳:۲۹ کد : ۱۹۰۸۴۳۹ سرخط اخبار

 رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد، مساله آشتی ملی فلسطین مساله ای استراتژیک برای حماس است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه اماراتی الخلیج، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفتگویی مطبوعاتی در دفتر اطلاع رسانی حماس در دوحه تاکید کرد: همه ما تلاش خود را برای برقراری آشتی ملی در فلسطین به کار بسته و تمامی موانعی را که در مقابل این مساله قرار دارد، از بین خواهیم برد چرا که تفرقه و جدایی یکی از بزرگترین دشمنان فلسطین بوده و به زودی از آن رهایی خواهیم یافت.

مشعل همچنین خاطرنشان کرد: آشتی ملی فلسطین مساله ای استراتژیک برای جنبش حماس به شمار می رود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین تاکید کرد: جنبش حماس به تلاش ها برای اجرای توافقاتی که در قاهره و دوحه در این خصوص صورت گرفته، ادامه می دهد.

مشعل در خصوص دعوت امیر قطر برای حمایت از آشتی ملی در اظهاراتش در دانشگاه اسلامی غزه نیز گفت: جنبش حماس و فتح و نیز همه گروه های فلسطینی دیگر تحت نظارت کشورهای عربی و اسلامی به همبستگی و تلاش خود ادامه می دهند تا به ملت فلسطین برای حل وفصل مشکلات و اختلافات و برقراری آشتی ملی کمک کنند.

وی در پایان سفر اخیر امیر قطر به نوار غزه را سفری تاریخی برای در هم شکستن محاصره نوار غزه و حمایت از مقاومت ملت فلسطین و بازسازی خرابی های ناشی از تجاوزات رژیم صهیونیستی توصیف کرد.


نظر شما :