هشدار شدید نصر الله به اسراییل درباره ایران

۲۸ مرداد ۱۳۹۱ | ۱۶:۵۱ کد : ۱۹۰۵۶۳۵ سرخط اخبار

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز قدس به سران رژیم اسراییل هشدار داد که در صورت حمله به ایران ، نه متحمل 500 کشته بلکه دهها هزار نفر از شهروندان این رژیم قربانی می شوند.

به گزارش عصر ایران نصر الله در شدید ترین واکنش نسبت به مطرح شدن احتمال حمله نظامی اسراییل به ایران ، در هشداری بی سابقه گفت که در صورت حمله اسراییل ،حزب الله لبنان با صدها موشک نقاط حساس اسراییل را هدف قرار خواهد داد که در نتیجه آن نه 500 نفر بلکه دهها هزار تن کشته خواهند شد.

نصر الله گفت : از 32 سال پیش دست حکومت ایران بی صبرانه برای زدن ضرب شست به اسرائیل می خارد  و اگر اسرائیل حماقت کرده و بهانه لازم را بدهد،  پاسخ رعداسای ایران قوی و شجاع  را خواهد گرفت.
 


نصر الله با اشاره به اختلافات موجود میان رهبران رژیم صهیونیستی در مورد حمله به ایران این دعواهای سیاسی را " پریدن سران رژیم صهیونیستی به یکدیگر " دانست که ناشی از واقف بودن سران تل آویو به  قدرت ایران و پاسخ جانانه ای است که در صورت حمله به ایران دریافت خواهند کرد.

 
دبیر کل حزب الله لبنان در این سخنان بی سابقه تضمین داد که گروه حزب الله به تنهایی با شلیک صدها راکت و موشک به اسراییل دهها هزار اسراییلی را به هلاکت خواهد رساند و این گونه زندگی میلیون ها نفر در رژیم صهیونیستی را به جهنم واقعی مبدل خواهد کرد.
 



نصر الله گفت : " من به اسرائیلی ها می گویم تنها کافی است که چند هدف مهم را با موشک هایمان بزنیم. همین چند هدف کفایت می کند که زندگی تان یک برزخ غیر قابل تصور شود و نه پانصد کشته، که دهها هزار نفر از شما تلف شود."

همزمان روزنامه جروزالم پست اسراییل روز گذشته از اختلاف نظر شدید نتانیاهو نخست وزیر با شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت که نتانیاهو روز پنج شنبه از مصاحبه های پرز درباره مخالفت با حمله به ایران به شدت عصبانی شده و گفته است پرز به عنوان یک مقام تشریفاتی پا را فراتر از حد خود گذاشته است.


نظر شما :