هشدار موفاز درباره حمله به ایران

۰۸ مرداد ۱۳۹۱ | ۰۵:۲۰ کد : ۱۹۰۴۷۶۹ سرخط اخبار

"شائول موفاز"، وزیر جنگ سابق و رهبر حزب کادیمای اسرائیل، نسبت به تبعات مصیبت باری که حمله به ایران دارد، به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست"، "شائول موفاز" رهبر حزب مخالف لیکود و وزیرجنگ سابق رژیم صهیونیستی، امروز هشدار داد که یک حمله پیشدستانه و یکجانبه علیه تاسیسات هسته ای ایران، می تواند تبعات فاجعه باری برای اسرائیل داشته باشد.

او در مصاحبه با شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن بیان این هشدار، عنوان کرده است که حمله به ایران نمی تواند در توانایی ایران در تولید تسلیحات هسته ای تاخیر زیادی بیندازد، و احتمال زیادی وجود دارد که این حمله موجب به راه افتادن یک جنگ شود.

موفاز که رهبری حزب مخالفان کابینه را بر عهده داشته و تا هفته گذشته بنیامین نتانیاهو را در دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی همراهی می کرد و نهایتا به دلیل بالاگرفتن اختلافات، از کابینه خارج شد، اقدام "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی و "ایهود باراک" وزیر جنگ این رژیم در تهدیدآمیز جلوه دادن ایران را، اقدامی مدیریت شده و عمدی دانسته است. موفاز پیشنهاد کرده است که جهان باید به اعمال تحریم علیه ایران ادامه دهد.


نظر شما :