دستیار ارشد اوباما استعفا می‌کند

۱۰ مهر ۱۳۹۰ | ۱۵:۱۲ کد : ۱۶۶۷۹ سرخط اخبار

یکی از دستیاران ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا که مسئولیت نوشتن نطق‌های اوباما را برعهده داشت در پیامی استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش فارس به نقل از "یونایتد پرس انترنشنال"، "آدام فرانکل" که جمعه ی قبل آخرین روز کاری وی در دولت آمریکا بود، تصریح کرد که کاخ سفید را ترک می‌کند.

وی اعلام کرده است که کاخ سفید را به قصد تصاحب پست مدیر اجرایی "دیجیتال پرومیس" که یک گروه غیرانتفاعی تازه کار است که درجهت ترویج استفاده از تکنولوژی برای تقویت آموزش و پرورش فعالیت می کند، ترک می کند.

فرانکل یکی از نویسندگان متن سخنرانی های اوباما بوده است که از زمان شروع مبارزات انتخابات ریاست جمهوری وی در این سمت فعالیت می‌کرده است.

وی در روز جمعه هفته گذشته گفت: "من با رئیس جمهور در بسیاری از سخنرانی های وی در مورد آموزش و پرورش کار کردم. بنابراین در مورد کاری که الان میخواهم انجام دهم فکر می کردم و فهمیدم که می خواهم پی ببرم که آیا میتوانم نوعی تاثیر در آموزش پرورش داشته باشم یا خیر."

فرانکل یکی از اعضای اصلی تیمی است که در تمام مدت انتخابات مقدماتی حزب دموکرات که اوباما در آن هیلاری کلینتون را شکست داد، بر روی سخنرانی های اوباما فعالیت می کرد.
در یک سال اخیر بسیاری از مقامات دولت اوباما به دلایل مختلف استعفا کرده‌اند که بسیاری از این استعفاها به دنبال وخیم شدن اوضاع بد اقتصاد آمریکا صورت گرفته است.


نظر شما :