تازه‌ترین پیام صوتی قذافی

۰۵ مهر ۱۳۹۰ | ۲۰:۱۳ کد : ۱۶۵۷۷ سرخط اخبار

دیکتاتور فراری لیبی در تازه‌ترین پیام صوتی خود اعلام کرد که همچنان در لیبی است و به زعم خود منتظر شهادت در مبارزه با غرب و مزدوران آن است.

 

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، معمر قذافی، دیکتاتور فراری لیبی در پیامی که از رادیو بنی‌ولید،‌ یکی از آخرین سنگرهایش پخش شد، ضمن تاکید بر حضور خود در لیبی گفت: مقاومت و شهادت خواسته قهرمانان است و ما منتظر شهادت هستیم.
 
وی در ادامه خطاب به افراد قبایل "ورفلة" که در برابر نیروهای شورای انتقالی لیبی در بنی‌ولید و سرت مقاومت می‌کنند، گفت: شما با این ایستادگی و مبارزه به سیره و منش اجداد خود بازگشته‌اید و من با شما در میدان‌ جنگ هستم.

وی تاکید کرد: این‌که می‌گویند قذافی در ونزوئلا و نیجر است، دروغی بیش نیست، چون این مزدوران بی‌مقدار نمی‌دانند که من در میان مردم کشور خود هستم و روزگار به آن چیزی که انتظار آن را ندارند، به آنها ضربه بزرگی خواهد زد.

دیکتاتور سابق لیبی که از زمان سقوط طرابلس در ماه گذشته از نظرها پنهان شده،‌ تصریح کرد: آنها گمان کردند که لیبی با اولین حمله که جنگنده‌ها و ناوگان‌های کشورهای بزرگ جهان دست به آن می‌زند، تسلیم خواهد شد، درحالی که نمی‌دانند لیبی خود تاریخ است و ملت لیبی بزرگ‌ترین ملت روی زمین از حیث ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است. لیبی هرگز جایی برای خائنین نبوده، بلکه جهنم و باری گران بر دوش غرب و مزدوران آن خواهد بود.
 
قذافی با تاکید بر این‌که هدف نیروهای استعمارگر (ناتو) از حملات نظامی بدست آوردن نفت این کشور بوده ، گفت: من از همان ابتدا می‌توانستم به این نیروهای استعمارگر بگویم که بیایید و نفت لیبی را بگیرید و تجاوز و جنگ تمام می‌شد، اما خون نیاکان و پدرم و فرزندان و نوادگان و تمام جوانان و زنان و کودکان لیبی در بمباران‌های دشمن بر زمین ریخته شد و همین موجب می‌شد تا دست استعمار را رد کنم.
 
دیکتاتور لیبی در انتهای پیام خود گفت: ما گفته‌ایم و همیشه می‌گوییم، این نفت ملت لیبی است، نه فرانسه و انگلیس و این روزی مردمان ملت من است نه ملک شخصی من.



نظر شما :