خانواده قذافی از فقیرترین خانواده‌های لیبی هستند!

۰۴ مهر ۱۳۹۰ | ۱۸:۱۸ کد : ۱۶۵۴۰ سرخط اخبار

سخنگوی قذافی در اظهاراتی جدید مدعی شد، خانواده قذافی از فقیرترین خانواده‌های لیبی هستند و اتهامات علیه آنها بی‌اساس است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة، موسی ابراهیم، سخنگوی معمر قذافی ادعا کرد که خانواده معمر قذافی‌، رهبر لیبی از فقیرترین خانواده‌های لیبی هستند و خود و خانواده او هیچ‌گاه از ثروت نفتی لیبی سوء‌استفاده نکردند.

وی مدعی شد که هیچ‌کس نمی‌تواند ثابت کند، قذافی و خانواده‌اش دارایی‌ها و حساب‌های غیرقانونی در اختیار دارند.

وی همچنین مدعی شد که قذافی همواره از طریق رسانه‌های بین‌المللی با مردم سخن می‌گوید و این دلیلی بر شفافیت و صداقت او و خانواده‌اش در لیبی است.

قذافی و خانواده‌اش از سوی مخالفان لیبیایی متهم هستند که از دارایی‌های این کشور به نفع خود استفاده کردند و پرونده‌های فساد زیادی علیه آنها تنظیم شده است.

چندی پیش فاش شد که یکی از نزدیکان قذافی به یک خواننده یک‌میلیون دلار پول داده است تا ‌٤٥ دقیقه در میهمانی خانوادگی وی آواز بخواند.

دولت سوئیس نیز اعلام کرد که ‌٨/٤١٥ میلیارد دلار از دارایی‌های غیرقانونی که احتمال می‌رود، به قذافی و موسسه‌های وابسته به وی تعلق داشته باشد، در این کشور کشف و ضبط شده است.

همچنین یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که سیف‌الاسلام، پسر قذافی یک خانه به قیمت ‌١٩ میلیون دلار در لندن دارد که از گران‌ترین خانه‌های این شهر محسوب می‌شود.



نظر شما :