نقش اروپا در بحران غزه

۱۶ دی ۱۳۸۷ | ۲۰:۰۲ کد : ۳۶۲۵ باشگاه خوانندگان
نظر يکى از خوانندگان سایت دیپلماسی ایرانی درباره بحران غزه و نقش اروپا در آن
نقش اروپا در بحران غزه

حسین توکلی: تظاهرات مردم سوئد و نروژ و دانمارک ضد وحشیگری های اسرائیل در غزه ای کاش مردم سوئد و نروژ و دانمارک ( که برعلیه جنایات اسرائیل در غزه )این را می دانستند که نه گفتن آنها به یورو برابر شده است با دزدی مدرن آمریکا و تخصیص بخشی از آن به تامین هزینه جنگ افروزی وجنایات اسرائیل آمریکا و انگلیس و اسرائیل محور جنایت روزگار هستند . بخش زیادی از عقبه اقتصادی محور جنایت مربوط به گسترش انتشار توام با کاهش ارزش مدیریت شده دلار است .

در اقتصاد به کاهش ارزش پول در داخل مالیات تورم ( پول در دست مردم همان کشور ) و در خارج دزدی مدرن ( پول در دست مردم دیگر کشورها ) می گویند.

 

اسکاندیناوی ها باید بدانند که دلار سیاهچاله جنگ است و یورو (یا هر پول متحد دیگری) ستاره صلح است .

 

پر واضح است که راههای استقبال ازستاره صلح بایستی در بین مردم کشورهای صنعتی اروپای غربی (که هنوز به یورو نپیوسته اند) تبلیغ شود. کمک به کاهش گردش دلار در مبادلات جهانی و کاهش ذخایر ارزی دلاری در کشورهای جهان از طریق افزایش اعتبار و استقبال از یورو اتفاق می افتد. بنابراین پیوستن کشورهای سوئد و نروژ و دانمارک به پول واحد اروپایی باعث گسترش ترویج یورو و کاهش محبوبیت دلار جنگ افروز می شود زیرا کشورهای اسکاندیناوی صادرات گرا هستند و فروش محصولات آنها به یورو باعث افزایش تقاضا برای یورو و کاهش تقاضا برای دلار می شود.

 

دربحران اقتصادی آمریکا ،انگلیس بیش از دیگران ضربه خورده است زیرا آمریکا بخشی از دزدى مدرن خود را ‌(درآمد حاصل از انتشار و کاهش ارزش دلار) به قیمت جحود بازی و لجبازی و نپیوستن انگلیس به یورو ، به انگلیس می دهد.

 

با کم شدن این جهانخواری آمریکا ، ارتزاق انگلیس هم در تنگنا قرار گرفته است و همچنین اعتبار و ارزش پول کثیف آن (پوند يا لیره استرلینگ) در حال سقوط است . بنابر اطلاعات خبرگزاری های اقتصادی امروز نرخ پوند با یورو در حال برابر شدن است .

 

امروزجنگ افروزی های دلار آمریکا اثر خود را در ظلم و قلدری و خونریزی در غزه بروز داده است و تمام کسانی که مزورانه یا مزدورانه مانع قوام و غلبه و استیلای یورو در جهان اقتصاد می شوند دانسته یا ندانسته باعث ریختن خون مسلمانان غزه به آسیاب اسرائیل می شوند. مخالفان جنگ و صلح طلبان جهان اميدوارند که با بيدارى ملت­هاى غير آنگلوساکسون خوشه ستاره صلح در برابر آفت سیاهچاله جنگ پیروز شود. و يقولون متى نصرالله و الله يقول الا ان نصرالله قريب  


نظر شما :