سخنگوی سپاه: ترور یک دانشمند در خیابان آن هم با دستگاه ماهواره‌ای، امنیت کشور را خدشه‌دار نمی‌کند

۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۱ کد : ۱۹۹۷۸۷۱ سرخط اخبار

سخنگوی سپاه گفت: ترور یک دانشمند در خیابان آن هم با دستگاه ماهواره‌ای نمی‌تواند امنیت ما را خدشه‌دار کند و در عین حال اگر در جایی اشراف اطلاعاتی ما مشکل دارد، باید آن را جبران کنیم.

سردار رمضان شریف، شب گذشته (۱۵ آذرماه) در مراسم ‌اکران ‌فیلم‌ مستند اولین ‌شهید مدافع ‌حرم‌ ‌هرمزگان که در حسینیه‌ عاشقان ‌ثارالله ‌سپاه ‌امام ‌سجاد(ع) در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: هرمزگان از استان‌هایی است که تنوع حضورش در دوره‌های مختلف انقلاب و رشادت و شهادتش در حوزه‌های مختلف بیش از سایر استان‌هاست.

 وی افزود: انقلاب اسلامی قبل از تولد با آمریکایی‌ها و ایالت مستقر آن‌ها در خاورمیانه، یعنی رژیم صهیونیستی سر سازش نداشته است، آمریکایی‌ها بر همه مقدرات این کشور حکومت می‌کردند و همه شئون کشور در اختیار ۱۳۰ هزار مستشار آمریکایی بوده است.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی سرزمینی را اشغال کرده و فاتح یک ملت و ریشه فرهنگی و تمدنی در این سرزمین است، خیلی طول می‌کشد تا بخواهد صاحب تمدن شود و آن رژیم را به لحاظ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی به نام خود ثبت کند. در ۷۰ سال گذشته صهیونیست‌ها ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از عناصر نخبه کشورهای اسلامی را ترور کردند.


( ۱ )

نظر شما :