اذعان رژیم صهیونیستی به توان هسته ای شهید فخری زاده

۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۱ کد : ۱۹۹۷۸۰۶ سرخط اخبار

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در پی سیاست های ضدایرانی این رژیم در اقدامات تروریستی نسبت به توان علمی هسته ای شهید محسن فخری زاده استقبال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه بلومبرگ،  نفتالی بنت قانون گذار و وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در گفت و گویی با این شبکه در پی اقدام تروریستی علیه محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در هفتم آذر ماه که موجب به شهادت رسیدن او شد، مدعی شد که جهان با ترور این دانمشند ایرانی امن تر شده است. 
بنت در عین حال با گفتن این که مطلع نیست چه کسی مسئول ترور شهید فخری زاده است،  از این اقدام استقبال کرده و با اذعان به توانمندی های او در دانش هسته ای، به گزافه گویی درباره او پرداخته و مدعی شد: این فرد تنها یک بمب ساعتی نبود،  یک بمب هسته ای ساعتی بود و جهان بدون او امن تر است.

بر اساس این گزارش، محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در هفتم آذرماه در پی تیراندازی عوامل تروریستی در آب سرد دماوند به شهادت رسید. 

مقامات کشورمان با اشاره به این که طبق شواهد موجود به احتمال زیاد نشانه هایی از دست داشتن رژیم صهیونیستی در این اقدام تروریستی وجود دارد،  همچنان که پیش از این نیز این رژیم در به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای ایران دست داشته است، انتقام این اقدام علیه شهید فخری زاده در زمان مناسب گرفته خواهد شد. 

 ترور شهید فخری زاده با واکنش های بین المللی گسترده مواجه شد که عمدتا مقامات و احزاب سیاسی جهان این اقدام را خلاف قوانین بین المللی و  تنش زا  تلقی و آن را محکوم کردند. 

افزون بر این،  ادعای این مقام صهیونیست درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران در پی این مطرح می شود که طبق فتوای مقام معظم رهبری کشورمان،  تولید،  نگه داری و به کارگیری سلاح های هسته ای حرام است و مقامات ایران تاکید کرده اند بر این اساس، برنامه هسته ای ایران تنها اهداف صلح آمیز را دنبال می کند. 

انتهای پیام 


( ۱ )

نظر شما :