اعلام آمادگی انجمن فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا برای مبارزه با رژیم صهیونیستی

۰۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۴ کد : ۱۹۹۱۶۱۸ سرخط اخبار

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا طی بیانیه‌ای اعلام کرد: آشکارا می گوییم که دوشادوش برادران و خواهران دینی خود در نوار غزه و کرانه باختری و همراه با دیگر مبارزین آزاده جهان، آماده مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم.

به گزارش حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا طی بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد: آشکارا می گوییم که دوشادوش برادران و خواهران دینی خود در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و همراه با دیگر مبارزین آزاده جهان، آماده مبارزه با ظلم و کفر دجالان سفاک صهیونیستی هستیم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز قدس روز حیات اسلام است.

«حضرت امام خمینی (ره)»

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی و احیاگر تفکر دینی در عصر حاضر، حضرت امام خمینی (ره)‌ به عنوان روز قدس، نماد احیاگر هویّت و مجد اسلام، فریادگر خواسته‌ی ملت مظلوم فلسطین و تحکیم بخش پیوند ایمانی امت اسلامی است.

روز قدس، فرصتی است برای زنده کردن وحدت و امید ملت‌های مسلمان و آزاده در سراسر جهان، و فراهم کردن زمینه محو جرثومه‌ی فساد و تباهی در بلاد اسلامی، یعنی رژیم اشغالگر قدس.

اگر چه شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان، حال و هوای روز قدس امسال را با سال های گذشته متفاوت کرده است، لیکن همین ویروس ناچیز، ضعف و سردرگمی آمریکای جنایتکار و سردمداران آن، خصوصاً رئیس جمهور جانی و بی کفایتش را نیز به نمایش گذاشت. دولت جنایتکاری که با شعارهای حمایت از اسرائیل غاصب و با انتقال سفارت خود به قدس شریف، خباثت و ددمنشی خود را به انتها رساند.  

امسال بیش از سال های پیش برای جهانیان روشن شد که چطور یک دولت مدعی ابرقدرتی، در برابر ملت خود سرافکنده و خوار شده و نتوانسته است این ویروس ناچیز را مهار کند بطوری که بیشترین کشته ها و مبتلایان به این بیماری در دنیا را به خود اختصاص داده است.

اینجاست که خداوند بزرگ به حاکمان دنیا طلب و فرعونیان زمان نشان داد که شعارهای پوچ و طبل توخالیِ ابرقدرتی که نمی‌تواند در برابر یک بیماری، مردم خود را نجات دهد، قطعاً نمی تواند در دنیا اعمال قدرت و مدیریت نماید و به طریق اولی نمی‌تواند به زورگویی و ستم گری خود در حق ملت های مظلوم، مسلمان و متحد، ادامه دهد.

امروز تنها تعدادی از کشورهای وابسته اروپایی و بعضی حاکمان ذلیل و گاوان شیرده عبری- عربی هستند که به تبعیت از آمریکای تروریست سر تعظیم به اسرائیل غاصب فرود آورده و گوش به فرمان آن هستند.

هر چند عوامل این قدرت ضعیف شده شیطانی در کشورهای اسلامی سوریه و یمن و عراق و افغانستان با جنایات خود هر روز زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشانند و نیز هر روز در فلسطین اشغالی شاهد جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی هستیم، ولی به روشنی آشکار است که دیگر شعار ملت مقاوم فلسطین به شعار «از بحر تا نهر نه یک وجب کمتر» ارتقا یافته است.

به فرموده مقام معظم رهبری «دیگر دوران بزن دررویی رژیم آپارتاید نظامی به انتها رسیده است»... و بدین ترتیب روز به روز به پایان تاریخ حیات شجره‌ی ملعونه‌ی خبیثه‌ی رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم و به زودی امت بزرگ اسلامی در بیت‌المقدس، نماز جمعه و جماعت خواهد خواند. 

امسال به لطف و عنایت الهی، همراه با امت بزرگ اسلامی ایران و به پیروی از سیاست های مدیریت بحران کرونای کشور، در روز جمعه، دوم خرداد ماه، مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان، که روز جهانی قدس است، در هر جا و مکانی که هستیم با آرزوی قلبی برای پیروزی ملت فلسطین و نابودی و ریشه کنی غده سرطانی اسرائیل و شکست فتنه‌های آمریکایی— صهیونیستی دشمنان، پای سخنرانی مقام معظم رهبری که بطور زنده از شبکه های گوناگون صدا و سیما و فضای مجازی پخش شد، ‌نشستیم و حمایت خود را از مردم مظلوم، بی گناه، آواره و بی پناه فلسطین و از آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت آنها اعلام می‌کنیم و آشکارا می گوییم که دوشادوش برادران و خواهران دینی خود در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و همراه با دیگر مبارزین آزاده جهان، آماده مبارزه با ظلم و کفر دجالان سفاک صهیونیستی هستیم.

در پایان این پیام همچنین اعلام می کنیم هرگز نقش مهم و اساسی سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در انسجام، وحدت، و آزادی خواهی ملت های تحت ستم فراموش نخواهیم کرد و به روح پاک و مطهر آن عزیز سفر کرده درود می‌فرستیم.

من‌الله التوفیق

کلید واژه ها: مبارزه با اسرائیل


نظر شما :