«حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم» در بازار کتاب ترکیه

۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۱ کد : ۱۹۹۰۵۲۶ سرخط اخبار

کتاب «سربازان سردار» نوشته مرتضی کرامتی با عنوان «حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده از وابسته فرهنگی ایران در استانبول، این کتاب با ترجمه آیکوت پازارباشی در ۲۰۸ صفحه توسط انتشارات فتا ترکیه منتشر و روانه بازار کتاب ترکیه شد.

در پشت جلد کتاب «حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم» آمده است: شهید سرباز حاج قاسم سلیمانی، کسی بود که تمام عمر باعزت خود را به عنوان یک سرباز وقف انسانیت کرد و در برابر آن به پاداش شهادت رسید. دشمنان او در طول ۴۰ سال نتوانستند در لبنان، فلسطین، عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان و سایر مناطق با او رودررو قرار بگیرند و در نهایت او و فرماندهانی از حشدالشعبی را به صورت ناجوانمردانه و با یک عملیات تروریستی به شهادت رساندند.

در این کتاب خواهید دید که شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از فرماندهان بزرگ، چگونه باعث تغییر در نظم جهانی شده و با تمام تحولات موجود در خاورمیانه، همراه با سربازان تحت امر خود از حرم حضرت زینب (س) که از اماکن مقدس اهل بیت (ع) است، دفاع کردند.

کلید واژه ها: حاج قاسم سلیمانی


( ۳ )

نظر شما :

رستم ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۳
این کوچکترین کار سفارت ایران در ترکیه میتواند باشد ، ما تا حالا خیلی کوتاهی کردیم در حالی که ترکیه با راه انداختن تعداد زیادی شبکه و پخش سریال های بنجل و فاسدش در ایران کرده ،چاپ یک کتاب آنهم با تیراژ پایین در ترکیه کمترین کار ممکن سفارت می تواند باشد
ارش ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸
وزارت خارجه اسپانیا جمعه 3 آوریل 2020 اعلام کرد که مقامات ترکیه یک هواپیمای حامل دستگاه‌های تنفس مصنوعی چینی که به مقصد اسپانیا به پرواز درآمده بود را توقیف و محموله آن را مصادره کردند.
خسرو ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱
ترکیه هیچ محموله ای به مقصد اسپانیا را توقیف نکرده ، ولی دیروز وزیر خارجه اسپانیا از کمک های ترکیه برای مبارزا با کرونا قدر دانی کرده و گفت که دوستی ترکیه واسپانیا ابدی است ، بر خلاف بعضی ها که همیشه بد خواه ترکیه هستند ، در بیشتر شبکه های تلویزیونی برنامه هایی در تجلیل از مبارزات سردار سلیمانی با امپریالیست ها پخش شد و جالب اینکه طرز فکر غالب در دولت ومردم ترکیه دوستی با ایران و محکومیت تحریمها ست