بعیدی‌نژاد: نازنین زاغری به کرونا مبتلا نشده است

۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۸ کد : ۱۹۸۹۹۶۲ سرخط اخبار

سفیر کشورمان در لندن در پیامی توییتری به نقل از سخنگوی قوه قضائیه خبر داد که وضعیت سلامت نازنین زاغری خوب است و به او مرخصی داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حمید بعیدی‌نژاد سفیر کشورمان در لندن در پیامی توییتری درباره وضعیت سلامت نازنین زاغری، شهروند دو تابعیتی انگلیسی-ایرانی که به اتهام جاسوسی در زندان به سر می‌برد نوشت: آقای اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه ایران اعلام کرد که وضعیت سلامت خانم نازنین زاغری خوب است و به کرونا مبتلا نشده است. امروز یا فردا نیز به یکی از زندانیان امنیتی  مرخصی داده خواهد شد تا در تهران به خانواده‌اش ملحق شود.

سفیر ایران در لندن در توییت اولیه‌ای که منتشر کرد و دقایقی بعد آن را اصلاح کرد به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که امروز یا فردا به نازنین زاغری مرخصی داده می شود ، این در حالی است که غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز (سه شنبه) درباره سلامت زندانیان اعم از  نازنین زاغری، ضیاء نبوی و ندا ناجی گفت: ما به زندانیان مرخصی دادیم و  بیش از ۵۴ هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند و بهداشت و سلامت زندانیان با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است. نازنین زاغری در سلامت کامل است و فضاسازی شد و دیروز با خانواده‌اش تماس داشت. برخی دیگر از زندانیان در بیرون اند و یک نفر دیگر هم مقدمات اعطای مرخصی اش فراهم شده و ظرف امروز و فردا به مرخصی می‌آیند و سلامت زندانیان برای ما اهمیت دارد و امنیتی و غیرامنیتی ندارد و شرایط امنیتی‌ها به مراتب بهتر  است.

کلید واژه ها: حمید بعیدی نژاد نازنین زاغری


نظر شما :