منافقین در پادگان اشرف در آلبانی به دروغ پردازی و جعل خبر می‌پردازند

۲۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۹ کد : ۱۹۸۶۹۸۱ سرخط اخبار

حمید بعیدی نژاد سفیرکشورمان در لندن در کانال تلگرامی خود نوشت: اعضای سازمان منافقین در پادگان اشرف در آلبانی در تعداد زیاد با لباس‌های غیرنظامی دست به اسلحه‌های جدید برده اند که عبارتند از کامپیوتر‌های سوپر مدرنی که از طریق آنان برای مسموم کردن افکار عمومی بصورت وسیع به دروغ پردازی و جعل خبر می‌پردازند.

اخبار سیاسی- مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) که نورچشمی محافظه‌کاران آمریکایی است، در داخل خاک آلبانی، یکی از کشور‌های حوزه بالکان، یک کشور با قوانین خودش ساخته است. این گروهک در زمینی به مساحت ۳۴۰ هزار متر مربع (۳۴ هکتار) بر دامنه یک کوه در آلبانی، یک منطقه به شدت امنیتی ایجاد کرده است و با خرج پول‌های هنگفت، یک شبکه مخابراتی به راه انداخته و به منظور تأثیرگذاری بر مباحث مربوط به ایران (در سطح بین‌الملل) عملیات اطلاعاتی گمراه‌کننده را سازماندهی می‌کند.

دو مسئله قابل تأمل در قبال حضور تروریست‌ها در آلبانی و اروپا مطرح می‌گردد. اول اینکه حضور منافقین در آلبانی و در اروپا به شکل یک تشکیلات در واقع ناقض امنیت اروپایی‌ها است. این گروه تروریستی پیش از این ثابت کرده که هر جا حضور داشته، بر پایه منافع‌اش اقداماتی صورت داده است که بر هم زننده امنیت بوده و این مسئله دیر یا زود گریبان‌گیر همسایگان آن‌ها نیز خواهد شد؛ و مسئله دوم نیز به نقض حقوق بشر در اروپا باز می‌گردد. رفتار‌های منافقین در شکنجه، زندان و قتل اعضا امروز نه در بیابان‌های پادگان اشرف، بلکه در محیط اروپای مدعی حقوق بشر رخ می‌دهد و انتظار می‌رود که سازمان‌های حقوق بشر اروپایی و کشور‌های مدعی با نادیده گرفتن منافع سیاسی برای پایان دادن به این نقض گسترده و بی نظیر حقوق انسان‌ها واکنش نشان دهند.

 

کلید واژه ها: حمید بعیدی نژاد


( ۳ )

نظر شما :