سپاه: اقدام تحریک آمیز آمریکا در خلیج فارس

۰۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۳ کد : ۱۹۷۰۴۶۵ سرخط اخبار

روابط عمومی ناوتیپ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه از تکرار اقدام تحریک آمیز و غیر حرفه ای آمریکایی ها طی یک هفته گذشته در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی ناوتیپ ذوالفقار منطقه ی چهارم نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با گذشت چند روز از اقدام تحریک آمیز یک رزم ناو امریکایی در شمال خلیج فارس که با شلیک دو گلوله ی هوایی برابر شناور گشتی نیروی دریایی سپاه صورت پذیرفت، شناورهای آمریکایی این بار در منطقه میانی خلیج فارس اقدام مشابهی را مرتکب شدند.

این اطلاعیه می افزاید:

در ساعت 4 بعد از ظهر جمعه (6 مرداد) ناو هواپیمابر "نیمیتز" و رزم ناو همراهش در حالی که تحت رصد و رهگیری ناوچه های موشک انداز "ناوتیپ ذوالفقار منطقه ی چهارم نیروی دریایی سپاه" قرار داشتند، در محدوده ی نفتی-گازی "رسالت" اقدام به پرواز "بالگرد" و نزدیک شدن به شناورهای سپاه کردند.

در این اطلاعیه با اشاره به هوشمندی و هوشیاری رزمندگان نیروی دریایی سپاه تصریح شده است:

آمریکایی ها با حرکتی تحریک آمیز و غیر حرفه ای ،با اخطار به شناورهای ناوتیپ ذوالفقار مبادرت به پرتاب منور ورزیدند که رزمندگان اسلام بدون اعتنا به رفتار نامتعارف و غیرمعمول شناورهای امریکایی، ماموریت خود را در منطقه دنبال کردند که  ناو هواپیمابر و رزم ناو همراه منطقه را ترک کردند .

کلید واژه ها: ذوالفقار نیروی دریایی سپاه


نظر شما :