قابلیت‌های پوتین در ورزش‌های رزمی زیرسوال رفت

۲۸ تیر ۱۳۹۶ | ۲۳:۳۴ کد : ۱۹۷۰۲۵۹ سرخط اخبار

یک مفسر سیاسی آمریکایی به نام بنجامین ویتس، قابلیت های ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در ورزش جودو و فیلم ها و عکس هایی که از او در حین انجام حرکات چشمگیر در این وزرش منتشر شده را زیر سوال برد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایندیپندنت، طی سال های اخیر یکسری تصاویر از ولادیمیر پوتین حین انجام حرکات خارق العاده ورزش جودو در رسانه ها منتشر شده که توجه زیادی به خود جلب کرد.

بنجامین ویتس، مسئول نگارش یک وبلاگ امنیت ملی آمریکایی به نام "لاوفیر" می گوید که پوتین حقیقتا آنگونه که خود را استاد ورزش جودو نشان می دهد نیست.

ویتس که خودش یکی از فعالان در ورزش های رزمی است تصاویر پوتین را در حال انجام ورزش های رزمی، ساختگی و قلابی دانست و او را به چالش طلبید تا برای اثبات قابلیت هایش در هر مکانی که پوتین در آن اختیار دستگیر کردن وی را نداشته باشد، با او مبارزه کند.

ویتس پیش از این در پاییز سال 2015 هم یک چنین چالشی علیه پوتین مطرح کرده بود.

اگرچه در آن زمان وبلاگ لاوفیر هنوز شناخته شده نبود اما این وبلاگ اکنون بسیار محبوب شده و گزارش های جذابی درباره مسائلی مثل تحقیقات مربوط به مداخله روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا و مناقشه مربوط به برکناری جیمز کومی از مدیریت پلیس اف بی آی منتشر کرده است.

ویتس در پستی درباره تصاویر مربوط به پوتین درحال انجام ورزش های رزمی نوشت: باید منتظر روزی باشم که کرملین سرانجام با من تماس بگیرد.

به گفته ویتس 47 ساله که دارای کمربند مشکی در ورزش های تکواندو و آیکیدو است بسیاری از ویدئوهای پوتین در حال انجام جودو ساختگی هستند چراکه در ابتدا تصاویر گرم کردن پوتین و رقیب مبارزه اش نشان داده می شود و سپس به زمانی می رسد که پوتین همه رقیبانش را روی زمین پرت می کند.

ویتس گفت: در این ویدئوها رقیبان پوتین خیلی آسان روی زمین می افتند.

وی نوشت: دست کم در ویدئوهایی که من دیدم هیچ تعهدی برای حمله به پوتین وجود ندارد و هیچ تلاشی از سوی رقیبانش برای آنکه بهتر از پوتین باشند، صورت نمی گیرد.

کلید واژه ها: ورزش جودو ورزش های


( ۱ )

نظر شما :