دموکرات‌ها درباره سلامت روان ترامپ ابراز تردید کردند

۳۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۸ کد : ۱۹۶۷۱۸۰ سرخط اخبار

برخی نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا با اشاره به اینکه «دونالد ترامپ» به طور مداوم ادعاهای دروغین و اثبات نشده ای مطرح می کند، درباره سلامت روان وی ابراز تردید کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شمار زیادی از دموکرات ها آشکارا در خصوص سلامت روان «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا ابراز تردید کرده اند.

پایگاه «هیل» وابسته به کنگره آمریکا گزارش کرد، «ارل بلامنائر»  نماینده دموکرات از ایالت «اورگان» طی یک سخنرانی در کنگره خواستار بازنگری در روند قانون اساسی برای حذف یک رئیس جمهور شد.

وی هشدار داد که متمم 25 قانون اساسی در ارتباط با سلامت روح و روان برای به دست آوردن یک پست اداری دارای نقص هایی می باشد.

سناتور «ال فرانکن» از ایالت «مینه سوتا» اواخر هفته در مصاحبه با شبکه «سی ان ان گفت که گروهی از همکاران جمهوری خواه وی در خصوص سلامت روان ترامپ ابراز نگرانی کردند.

«تد لیو» از ایالت «کالیفرنیا» در صدد است لایحه ای را ارائه دهد که حضور روانپزشک یا روانشناس در کاخ سفید را ضروری کند.

دموکرات ها با اشاره به عادت ترامپ در مطرح کردن آشکار ادعاهای جعلی و دروغین، سلامت روان رئیس جمهور آمریکا را زیر سؤال برده اند.

روز پنجشنبه هفته گذشته، ترامپ در یک کنفرانس خبری، مدعی شد که بزرگترین پیروزی هیأت انتخاباتی را از زمان «رونالد ریگان» تاکنون داشته است و این در حالی است که  اختلاف پیروزی وی حتی از پیروزی های اوباما نیز پایین تر بود.

بلامنائر  به هیل گفت که ترامپ به طور مداوم ادعاهای اثبات نشده ای را مطرح می کند بعنوان مثال تصریح کرده بود که در حین سخنرانی اش در روز تحلیف باران نباریده است و این در حالی است که در آن هنگام باران باریده بود.

کاخ سفید در خصوص این اظهارنظرات دموکرات ها هنوز واکنشی نشان نداده است.

کلید واژه ها: روان سلامت روان


نظر شما :