حرف پوتین درباره هیلاری و دموکراتها درست است

۰۴ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۱ کد : ۱۹۶۵۷۰۵ سرخط اخبار

در حالی که جنجالها در آمریکا بر سر مواضع دونالد ترامپ در قبال روسیه ادامه دارد، جانشین باراک اوباما موافقت خود را با اظهارنظر اخیر ولادیمیر پوتین در خصوص هیلاری کلینتون و دموکراتها اعلام کرد.

به گزارش فارس، رئیس جمهور منتخب آمریکا که کمتر از یک ماه دیگر سکان هدایت دولت این کشور را از باراک اوباما تحویل میگیرد، سخنان اخیر رئیس جمهور روسیه درباره هیلاری کلینتون و دموکراتها را تایید کرد.

سه شنبه شب(دیشب) تیم انتقال قدرت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد که از رئیس جمهور روسیه نامه «بسیار خوبی» بابت تبریک سال نو میلادی دریافت کرد. 

در بیانیه تیم انتقال قدرت ترامپ آمده است: «نامه بسیار خوبی از ولادیمیر پوتین دریافت کردیم. تفکرات ایشان بسیار صحیح است».

انتشار این خبر در حالی صورت گرفته که دولت کنونی دموکرات آمریکا در روزهای اخیر بارها روسیه را به حملات سایبری و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا متهم کرده است؛ اتهامی که مسکو بارها آن را رد کرده و بی اساس خوانده است.

در ادامه همین روند بود که رئیس جمهور روسیه در کنفرانس خبری روز گذشته خود در این خصوص اظهارنظر کرده و از دموکراتهای آمریکا خواست «شکست در انتخابات را بپذیرند».

سخنان ولادیمیر پوتین خطاب به دموکراتها در آمریکا با موافقت و تایید دونالد ترامپ مواجه شد و رئیس جمهور منتخب آمریکا حق را به او داده است.

ترامپ در توئیتر خود نوشت: «ولادیمیر پوتین درباره هیلاری و دموکراتها گفت: "به نظر من، این موضوعی تحقیرآمیز است. هر کسی باید بتواند با وقار و کرامت، شکست را بپذیرد"».

رئیس جمهور آینده آمریکا در ادامه توئیت خود ضمن تایید نظر رئیس جمهور روسیه تصریح کرد: «او خیلی درست میگوید».

کلید واژه ها: رئیس جمهور روسیه


نظر شما :