ولایتی با اسد دیدار و گفتگو کرد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۲۴ کد : ۱۹۵۸۷۱۰ سرخط اخبار

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران از تمام ظرفیت خود برای مبارزه و مقابله با تروریست ها که علیه ملت مظلوم منطقه جنایت می کنند، استفاده می کند.

به گزارش فارس، علی اکبر ولایتی که بعد از سفر به لبنان روز جمعه وارد دمشق شد، شنبه 17 اردیبهشت ماه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و در خصوص موضوعات و مسایل منطقه ای و میدانی و همچنین همکاری های فیمابین در زمینه های متنوع به بحث و تبادل نظر پرداخت.
بشار اسد ضمن خوش آمدگویی گفت: حضور شما همیشه در مقاطع حساس موجب ایجاد آرامش می گردد و از مقام معظم رهبری، ملت و دولت ایران برای حمایت هایی که از ملت و دولت سوریه دارید سپاسگزارم.
رییس جمهور سوریه با توجه به جنگ تحمیلی علیه ملت ایران هم گفت: ما هیچ موقع فراموش نمی کنیم پایداری شما را در جنگ تحمیلی که جنگ صدام به پشتیبانی برخی از کشورهای جهان بر علیه ملت ایران بوده است و پیروزی از آن ملت ایران بوده است.
رئیس جمهور سوریه افزود: رهبری، ملت و دولت ایران از تمام امکان خود برای مبارزه و مقابله با تروریست ها، جریانات افراطی و تکفیری در بالاترین سطح بهره گرفته اند و بسیار به پیروزی در برابر این جنگ نابرابر امیدوار هستیم و سپاس فراوان خود را از رهبری ، دولت و ملت ایران اعلام می داریم.
علی اکبر ولایتی ضمن ابراز خرسندی از ملاقات مجدد، گفت: دفاع جانانه ای که ملت و دولت سوریه به رهبری شما انجام می دهند در تاریخ بی سابقه است و البته فراز و نشیب دارد اما صعودی است و به رهبری شما ان شاء الله توفیق و پیروزی نصیب خواهد شد و مقام معظم رهبری دایما برای پیروزی شما دعا می کنند.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تصریح کرد: فراموش نمی کنیم که تروریست ها تا چند متری همین دفتر پیشروی کرده بودند و البته با مقاومت و پایمردی ملت و دولت سوریه بیرون رانده شده اند.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تحولات اخیر گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمام ظرفیت خود برای مبارزه و مقابله با تروریست ها که بر علیه ملت مظلوم منطقه جنایت می کنند با هر نوع گرایش و فارغ از تقسیم بندی مضحک تروریست های میانه رو و تندرو استفاده می کند.
وی تصریح کرد: امروز جنگ با تروریست ها برای صلح و امنیت منطقه و بلکه جهان بسیار مهم است و در واقع محور مقاومت برای امنیت و صلح جهانی مبارزه و ایستادگی می کنند.

کلید واژه ها: ملت و دولت بشار اسد ولایتی


نظر شما :