ترامپ: سرمایه خود را از انگلیس خارج می‌کنم

۱۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۵۲ کد : ۱۹۵۵۴۳۱ سرخط اخبار
نامزد تندرو جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به اقدام پارلمان انگلیس در بررسی درخواست مردم این کشور برای منع ورود وی به کشورشان تهدید کرد سرمایه خود را از انگلیس خارج می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نامزد تندرو جمهوریخواه انتخابات سال ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به اقدام پارلمان انگلیس در  بررسی درخواست مردم این کشور برای منع ورود وی به کشورشان تهدید به تلافی کرد.

«دونالد ترامپ» نامزد تندرو جمهوریخواه انتخابات سال آتی ریاست جمهوری آمریکا در این باره گفت: اگر پارلمان انگلیس چنین تصمیمی را عملی کند، بیش از یک میلیارد دلار سرمایه را از این کشور خارج می کنم.

نمایندگان پارلمان انگلیس در جلسه رسمی خود درخواست مردم این کشور برای منع ورود دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به خاک انگلیس را بررسی کردند.  

نمایندگان پارلمان انگلیس چهارشنبه گذشته در حالی دادخواست مردم این کشور برای جلوگیری از ورود میلیاردر آمریکایی به کشورشان را بررسی کردند که بعضی از نمایندگان با این تصمیم مخالفت بودند.

بیش از نیم میلیون نفر از مردم انگلیس دادخواستی آنلاین را امضا کردند که طی آن از پارلمان و دولت خواستند به خاطر اظهارات تحریک آمیز علیه مسلمانان مانع ورود ترامپ به کشورشان شوند.

ترامپ در سخنرانی تبلیغاتی خود خواهان جلوگیری از ورود مسلمانان به کشور آمریکا شده بود.

بر اساس قانون انگلیس شهروندان می توانند دادخواست های خود را به صورت آنلاین در سایت پارلمان ثبت کنند. در صورت رسیدن تعداد امضا به ۱۰۰ هزار موضوع باید در پارلمان بررسی شود.

کلید واژه ها: پارلمان انگلیس ریاست جمهوری آمریکا


نظر شما :