آغاز رزمایش بیت المقدس ارتش

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۱ کد : ۱۹۴۷۸۸۷ سرخط اخبار

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش بیت المقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران فردا (روز پنجشبه) در سه منطقه جغرافیایی کشور برگزار می شود.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا این مطلب را عنوان کرد و افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) مبنی بر ایجاد فضای جنگ های نیابتی و مشارکتی غرب و آمادگی رزمی و هوشیاری نیروهای مسلح این رزمایش در سه منطقه جغرافیایی کشور به مدت یک هفته برگزار می شود.

وی افزود: این رزمایش بزرگ با مشارکت یگان های پیاده، زرهی، توپخانه، یگان های واکنش سریع و یگان های توپخانه برگزار می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در رابطه با تجهیزات جدید در این رزمایش گفت: در رزمایش بیت المقدس علاوه بر استفاده از تجهیزات جدید تاکتیک های نوین متناسب با جنگ های نیابتی نیز مورد آزمایش قرار می گیرند.

امیر پوردستان اظهار داشت: سرعت تحرک و جابه جایی سریع نیروها در کمترین زمان ممکن و حجم آتش انبوه از ویژگی های این رزمایش خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چندی پیش در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود که این نیرو رزمایش بیت المقدس را به صورت موشکی و راکتی در استان اصفهان برگزار می کند.


نظر شما :