آماده همکاری با اسرائیل جهت مقابله با تهدیدات ایران هستیم

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۲:۳۲ کد : ۱۹۴۷۷۸۹ سرخط اخبار

دن شاپیرو سفیر واشنگتن در تل آویو گفت که «ما آماده تعامل فوری با شرکای اسرائیلی خودمان برای یافتن راه ها جهت تقویت همکاری امنیتی و اقدامات جهت مقابله با تهدیدات ایران هستیم».

به گزارش فارس، سفیر آمریکا در سرزمینهای اشغالی در اظهاراتی به رژیم صهیونیستی درباره ادامه همکاریهای واشنگتن و تل آویو اطمینان داد.

دن شاپیرو سفیر آمریکا در سرزمینهای اشغالی طی یک مراسم بر روابط و همکاریهای نزدیک واشنگتن و تل آویو در موضوعات مختلف تاکید کرد.

سفیر دولت باراک اوباما در رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات هسته ای ایران گفت: «چشمان ما کاملا بر روی یک توافق خوب متمرکز باقی می ماند چون ما توافق بد نخواهیم کرد».

وی همچنین گفت: «ما آماده تعامل فوری با شرکای اسرائیلی خودمان برای یافتن راه ها جهت تقویت همکاری امنیتی و اقدامات جهت مقابله با تهدیدات ایران هستیم».

دن شاپیرو با اشاره به اقدامات گروه ها و کشورهای مخالف رژیم صهیونیستی در عرصه های بین المللی و تلاش آنها برای محکوم کردن اقدامات صهیونیستها علیه فلسطینیان اینطور تاکید کرد: «ما به استفاده از همه ابزارها برای مقابله با مشروعیت زدایی از اسرائیل ادامه خواهیم داد».

سفیر آمریکا با اشاره به همکاریهای بالای امنیتی این کشور با رژیم صهیونیستی افزود: «تحت رهبری رئیس جمهور اوباما مشارکت امنیتی آمریکا- اسرائیل به لاترین سطوح خود رسیده است».

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به موضوع مذاکرات سازش هم اشاره و تاکید کرد: «رئیس جمهور اوباما همچنان اعتقاد دارد که صلح، موضوعی امکان پذیر، ضروری و عادلانه است».

شاپیرو درباره تشکیل کابینه جدید نتانیاهو و ادامه مذاکرات سازش اینطور گفت: «آمریکا درصدد کار و همکاری با دولت جدید برای یافتن راه های مورد نظر برای نیل به راه حل دو دولت است».

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :