کری احتمالاً چهارشنبه وارد وین می‌شود

۲۷ آبان ۱۳۹۳ | ۲۱:۱۶ کد : ۱۹۴۰۹۶۱ سرخط اخبار

یک منبع از هیأت آمریکا اعلام کرد که وزیر خارجه آمریکا احتمالاً روز چهارشنبه هفته جاری وارد وین که محل برگزاری مذاکرات ایران و ۱+۵ است، می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، یک منبع از هیأت آمریکا اعلام کرد که وزیر خارجه آمریکا احتمالاً روز چهارشنبه هفته جاری وارد وین که محل برگزاری مذاکرات ایران و ۱+۵ است، می شود.

یک منبع از تیم مذاکره کننده آمریکایی به شبکه «اسپوتنیک» اعلام کرد که «جان کری» وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه (فردا) برای شرکت در دور نهایی مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) وارد «وین» پایتخت اتریش می شود.

طبق این گزارش، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: «جان کری وزیر خارجه آمریکا اواخر این هفته، در زودترین موقع روز چهارشنبه وارد وین می شود.»

وین روز سه شنبه (امروز) میزبان دور نهایی مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ برای رسیدن به توافق جامع هسته ای می باشد. علیرغم حصول پیشرفت در این مذاکرات، هنوز شکاف هایی در آن وجود دارد به طوریکه بسیاری از تحلیلگران معتقدند که رسیدن به توافق تا آن تاریخ امکانپذیر نیست و ممکن است مذاکرات برای یک دوره دیگر تمدید شود اما طبق برخی گزارشات، پیش بینی نتیجه نهایی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

کلید واژه ها: وزیر خارجه آمریکا ایران و 1+5


نظر شما :