ادعاهای ضد ایرانی یک وزیر بحرینی

۰۵ آبان ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۳ کد : ۱۹۴۰۱۱۱ سرخط اخبار

وزیر امور اطلاع رسانی و سخنگوی دولت بحرین در اظهاراتی ضد ایرانی، تهران را به دخالت در امور کشورش متهم کرد و مدعی شد که دولت بحرین از آنچه او تحت عنوان "دخالت های مستقیم ایران در امور داخلی اش" نام برده، رنج می برد.
 
به گزارش ایسنا، سمیره رجب در برنامه ضیف الیوم شبکه الغد العربی در توجیه اظهارات ضد ایرانی اش گفت که بسیاری از شبکه های رسانه ای ایران هم مستقیما دولت بحرین را هدف قرار می دهند.
 
وی با بیان این مطلب که وزارت اطلاع رسانی بحرین اقدامات ایران را در آنچه از آن به عنوان "هدف قرار دادن دولت این کشور و کشورهای منطقه" خوانده، رصد می کند، گفت که این شبکه ها همه مرزهای اطلاع رسانی را نقض کرده اند و در راستای بد نام کردن (بحرین) تلاش می کنند.
 
بنابر گزارش المصراوی، وی با بیان این که دولت بحرین برای حمایت از مردمش در برابر تندروی های دینی و مذهبی، نیازمند قدرت است، مدعی شد: دولت ایران به لحاظ فکری و اعتقادی در بین شیعیان عرب رخنه کرده است و علاوه بر آن از مذهب تشیع برای نفوذ در کل منطقه عربی بهره می برد.
 
وی گفت که کشورهای عربی رسانه ها را سلاح های خطرناکی می دانند که برای جنگ های منطقه ای استفاده می شود اما در اینجا اراده سیاسی واقعی برای رویارویی با اقدامات ایران در منطقه وجود ندارد.

کلید واژه ها: بحرین


نظر شما :