کمک عربستان به رژیم صهیونیستی برای پرواز پهپاد جاسوسی در ایران

۰۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۱ کد : ۱۹۳۷۴۵۲ سرخط اخبار

یک پایگاه خبری به نقل از مقامات امنیتی اردن از کمک عربستان به رژیم صهیونیستی برای پرواز پهپاد جاسوسی این رژیم به ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری ورد نت دیلی، مقامات امنیتی اردن روز دوشنبه تأیید کردند: پهپاد جاسوسی اسرائیل که روز یکشنبه خبر سرنگونی آن توسط سپاه پاسداران ایران اعلام شد با کمک عربستان به سمت ایران پرواز کرده است.

بر اساس این گزارش مقامات اردنی مشخص نکرده اند که این کمک عربستان چگونه بوده است اما احتمال می رود که رژیم صهیونیستی از یک پایگاه هوایی عربستان برای پرواز این پهپاد استفاده کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز یک شنبه اطلاعیه ای منتشر و در آن اعلام کرد یک هواپیمای بدون سرنشین را که متعلق به رژیم صهیونیستی بوده در حریم هسته ای نطنز توسط موشک سرنگون کرده است.

مقامات رژیم صهیونیستی همواره تهدید کرده اند که تأسیسات هسته ای ایران را هدف حمله قرار خواهند داد اما هیچ گاه در خصوص این گونه گزارشات اظهار نظری نکرده اند.

پایگاه خبری ورد نت دیلی اولین جایی بود که در نوامبر سال 2013 به نقل از مقامات اطلاعات مصر گزارش داد نیروهای اسرائیلی در آن زمان در عربستان حضور داشتند تا پایگاه های نظامی این کشور را که برای حمله به ایران مناسب است مورد ارزیابی قرار دهند.

این مقامات مصری هم چنین گفته بودند که آمریکا در آن زمان پیام هایی را به عربستان ارسال و در آنها تأکید کرده آمریکا می تواند هر گونه پرواز در اطراف آسمان ایران را ردیابی کند و از این رو حمله به این کشور نباید بدون اجازه دولت باراک اوباما انجام شود.

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :