تدابیر شدید امنیتی در نجف اشرف

۲۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۶ کد : ۱۹۳۴۱۵۶ سرخط اخبار

در پی هجوم تروریست های داعش به استان های صلاح الدین و نینوا، نیروهای امنیتی عراقی تدابیر شدید امنیتی در نجف اشرف اتخاذ کرده اند و دروازه های بخش های قدیمی این شهر را مسدود کرد ه اند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «المصدر نیوز»، نیروهای امنیتی عراقی تدابیر شدید امنیتی در نجف اشرف اتخاذ کرده اند و دروازه های بخش قدیمی شهر که حرم امام علی (ع) و دفاتر مراجع نجف در آن واقع شده را مسدود کرده آند.

نیروهای امنیتی عراقی همچنین در برابر ساختمان های دولتی و حیاتی و بانک ها در سراسر استان نجف و شهرهای وابسته به آن مستقر شده اند.

ازهار الطریحی یکی از اعضای شورای استانداری نجف در این زمینه اعلام کرد که همکاری گسترده امنیتی و اطلاعاتی میان نیروهای امنیتی و اطلاعاتی استان برای مقابله با تروریست ها و حفظ مرزهای استان و کمک رسانی به شهروندانی که از استان های موصل و صلاح الدین خارج شده اند صورت می گیرد.

طریحی اعلام کرد که در جلسه شورای استان داری نجف اشرف طرحی امنیتی برای تأمین امنیت مرزی استان با دیگر استان های کربلاء و الانبار ایجاد شده است.

عناصر گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) پس از ناکامی چند روز پیش در اشغال شهر سامرا، به شهر موصل در استان نینوا هجوم بردند و امروز موفق شدند، استانداری، فرودگاه و چند بخش مهم دیگر در نیمه شرقی این شهر را تصرف کنند.

کلید واژه ها: نجف


نظر شما :