افزایش روابط گردشگری ایران و ایتالیا

۰۸ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۳:۵۶ کد : ۱۹۲۷۹۵۸ سرخط اخبار

استاندار کرمان گفت: میراث فرهنگی یک میراث جهانی است و همه مردم باید از این میراث استفاده کنند و با توجه به پیشینه طولانی فرهنگی و تاریخی استان کرمان پیشنهاد دادیم شرکت های مشترکی با همکاری بخش خصوصی در زمینه توسعه گردشگری تاسیس کنیم.

به گزارش ایسنا، "علیرضا رزم حسینی" در نشست خبری وزیر فرهنگ و جهانگردی ایتالیا در کرمان اظهار کرد: جاذبه های استان کرمان بسیار زیاد است و به همین دلیل اروپایی ها علی رغم فشارهای بین المللی به ایران و به کرمان می آیند و از فرصت ها استفاده می کنند.

وی افزود: میراث فرهنگی یک میراث جهانی است و همه مردم باید از این میراث استفاده کنند و با توجه به پیشینه طولانی فرهنگی و تاریخی استان کرمان پیشنهاد دادیم شرکت های مشترکی با همکاری بخش خصوصی در زمینه توسعه گردشگری تاسیس کنیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: باید از فعالیت این شرکت ها در بحث جهانگردی در ایران و کرمان استفاده کنیم و حجم گردشگری را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت ویژه استان کرمان در فرش و صنایع دستی، پیش بینی می شود روند حضور مقامات کشورهای اروپایی در کشور و استان ادامه یابد و آماده همکاری استان کرمان با ایتالیا در زمینه برگزاری نمایشگاه های هنری، گردشگری و فرهنگی هستیم.

رزم حسینی ادامه داد: در قدیم نیز بین تمدن ایران و رم رابطه هایی وجود داشته و با آغاز همکاری ها این رابطه دوباره آغاز می شود.

وی افزود: در زمینه تحول صنعت گردشگری در استان برنامه هایی داریم و اخباری مبنی بر علاقمندی دیگر وزرای اروپایی برای حضور و بازدید از ایران و کرمان وجود دارد.

کلید واژه ها: استان کرمان


نظر شما :