اعتراض‌ها به پارلمان بحرین رسید

۲۳ آذر ۱۳۹۲ | ۱۸:۵۸ کد : ۱۹۲۶۰۲۸ سرخط اخبار

نماینده پارلمان بحرین تاکید کرد سیاست مخفی کاری و انکار قانون شکنی های بزرگ و فاجعه آمیز در زمینه حقوق انسان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری صوت المنامه بحرین، خالد عبد العال نماینده پارلمان بحری در اعتراض به سخنان وزیر کشور بحرین گفت: حکومت همچنان در وزیر کشور خلاصه می شود که مرتکب سیاست مخفی کاری و انکار قانون شکنی های بزرگ و فاجعه آمیز در زمینه حقوق انسان می شود.

راشد بن عبدالله آل خلیفة وزیر کشور بحرین گفته بود که در بحرین خشونت رو به رشد وجود ندارد و اوضاع امنیتی تحت کنترل است و اگر تخلفی روی دهد طبق قانون با متخلف برخورد می شود به گونه ای که از حدود قانون تجاوزی صورت نگیرد.

عبد العال افزود که ورود غیر قانونی و شبانه به منازل شهروندان، بازداشت جوانان کشور در مناطق بازرسی، شکنجه هموطنان، دستگیری زنان و کودکان، سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز و گازهای سمی و اشک آور مواردی هستند که روزانه در حال روی دادن است.

وی افزود: «این امور در حال رخ دادن هستند و وزیر کشور همچنان می گوید که اوضاع تحت کنترل است. از چه کنترلی حرف می زنید جناب وزیر؟»

عبد العال ادامه داد: «من به وزیر کشور یاداوری می کنم که دستگاه های امنیتی و رسانه ای در مورد تعرض ها دروغ گفته اند و قتل شهید کریم الفخراوی، زکریا العشیری را در زندان انکار کردند و بعد از آن آقای بسیونی و کمیته حقیقت یاب دروغ های وزارت کشور را رد و تاکید کرد که همچنان قانون شکنی ها ادامه دارد.

وی از تمام سازمان های حقوقی بین المللی، مطبوعات و رسانه های جهانی دعوت کرد تا به کشور بحرین بیایند و از نزدیک حوادث را دنبال کنند.

وی افزود که امنیت واقعی این است که شهروند در منزل خود احساس امنیت و آرامش کند ولی امنیتی که بر پایه سرکوب و زندانی کردن مردم باشد امنیتی سست و ضعیف است و با گذشت زمان و با از بین رفتن ترس فرو خواهد ریخت.

کلید واژه ها: بحرین وزیر کشور


نظر شما :