تشکر فرمانده ناجا از دستگاه دیپلماسی

۰۷ آذر ۱۳۹۲ | ۱۸:۵۴ کد : ۱۹۲۵۲۸۷ سرخط اخبار

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید از دستگاه دیپلماسی کشور به خاطر توفیقات سیاسی اخیر تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم روز پنجشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی جزیره کیش افزود: عنصراساسی در موفقیت های اخیر دستگاه دیپلماسی در مقاومت ملت ایران با تاسی از مکتب امام حسین (ع) است. وی گفت: کشورهای طرف گفت و گو با ایران در مذکرات ژنو در واقع در برابر قدرت ایستادگی ملت ایران سرتعظیم آوردند، به بخشی از حقوق ملت ایران اعتراف کردند و آن را به رسمیت شناختند هرچند به آن میلی نداشتند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: آنها چاره ای جز این نداشتند چرا که امیدی به عقب نشاندن ملت ایران نداشتند که این روحیه ایستادگی و مقاومت، استقلال، حق طلبی و آزادگی همان روحیه بسیجی است. وی با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: تفکر و روحیه بسیجی در کشور دایره ای فراتر از اعضای بسیج را در بر می گیرد و این روحیه در دولتمردان و اقشار مختلف مردم قوی است.

احمدی مقدم گفت:عنصر اساسی و رمز موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی در روحیه و تفکر بسیجی است که با روحیه شهادت طلبی و حق جویی با پیروی از ولایت همراه است. فرمانده نیروی انتظامی با یادآوری تلاش های دشمنان ملت ایران برای نا امن کردن کشور در قالب حمایت از گروه های تروریستی، ترویج بی بند و باری اخلاقی در فضای مجازی و ... افزود: هر چه فشارهای دشمن بیشتر می شود، همت و مجاهدت هم افزایش می یابد و در اثر این تلاش ها، مردم از درصد ضریب امنیت بیشتری برخوردار می شوند.

وی اظهار کرد: هرچند دشمن تلاش می کند هر از گاهی به حادثه ناگواری دامن بزند اما منحنی امنیت کشور در مقایسه با دو دهه قبل صعودی است و حال آن که شرایط امنیت بین المللی نزولی بوده است. احمدی مقدم با بیان این که تشکیل پلیس اسلامی را در ایران دنبال می کنیم، گفت: پلیس اسلامی، پلیس شایسته نظام اسلامی، مردم انقلابی و خداباور ایران است و در مسیر شکل گیری آن دنبال دشمن پروری و دامن زدن به کینه و دعوا نیستیم.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود از جزیره کیش به عنوان ˈویترینی برای نظام در همه ابعادˈ یاد کرد و گفت: این جزیره باید به منطقه ای پر رونق و جذاب گردشگری تبدیل شود که قدرت رقابت با دیگر کانون های گردشگری جهان را داشته باشد. احمدی مقدم با بیان این که اقدامات خوبی در سال های اخیر برای تقویت تجهیزات انتظامی و دریابانی پلیس در جزیره کیش صورت گرفته است، افزود: بر این اعتقاد هستیم که امنیت کیش باید در اوج شاخص های امنیتی تعریف شده برای کشور باشد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش نیز در سخنانی در این آیین گفت: بر اساس بررسی های کارشناسی، جزیره کیش بالاترین ضریب احساس امنیت را در کشور به خود اختصاص داده است. سرهنگ ستاد حسین دهکی گفت: نظرسنجی های صورت گرفته از مردم کیش حاکی از رضایت ۹۵ درصد ساکنان این جزیره از عملکرد پلیس این جزیره است.

فرمانده نیروی انتظامی در حالی که از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه، امام جمعه اهل سنت و دیگر مسوولان جزیره کیش همراهی می شد، در پایان صبحگاه مشترک، ساختمان جدید فرماندهی انتظامی ویژه کیش را افتتاح کرد.

کلید واژه ها: نیروی انتظامی جزیره کیش


نظر شما :