انتقال نوه هنیه به بیمارستانی در رژیم اسراییل+عکس

۳۰ آبان ۱۳۹۲ | ۱۶:۰۶ کد : ۱۹۲۴۸۸۳ سرخط اخبار

خانواده اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت حماس در غزه ، مجبور شدند نوه اسماعیل هنیه را به دلیل کمبود امکانات در بیمارستان های غزه روز دوشنبه هفته جاری به بیمارستانی در اسراییل بفرستند.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، پس از بسته شدن مرز رفح از سوی دولت مصر و عدم امکان انتقال «امال هنیه» نوه اسماعیل هنیه به بیمارستان های مصر، خانواده هنیه مجبور شدند وی را به بیمارستانی در اسراییل منتقل کنند.

وی پس از انجام آزمایش ها و مراقبت های پزشکی لازم در بیمارستان «شنایدر» در منطقه «بتاح تکفا» در شرق شهر تل آویو به مدت کمتر از یک روز، بار دیگر به بیمارستان کودکان در غزه منتقل شد.

امال فرزند دختر «عبدالسلام» پسر ارشد اسماعیل هنیه است که پس از گذشت 14 سال از ازدواجش به دنیا آمده است.

عبدالسلام روز سه شنبه با انتشار خبر بستری شدن چند ساعته فرزندش در بیمارستانی در اسراییل در صفحه فیسبوک خود، افزود پس از اینکه در نتیجه آزمایش ها متوجه شدند نمی توانند تاثیر چندانی در بهبود سلامت امال بدهند وی را روز سه شنبه به بیمارستان کودکان غزه بازگرداندند.

نوه اسماعیل هنیه در اثر بیماری در دستگاه گوارش مرگ مغزی شده است و باید برای زنده ماندن به دستگاه های ویژه متصل شود.

مقامات اسراییلی برای مداوای بیماران غزه ای تنها به زنان مسن و کودکان اجازه بستری شدن در بیمارستان های اسراییل را می دهند و هماهنگی برای بستری در بیمارستان های اسراییل باید از سوی وزیر بهداشت کابینه تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله صورت پذیرد.

در ماه های گذشته و پس از بسته شدن مرز رفح بسیاری از بیماران بد حال در غزه به دلیل کمبود امکانات در بیمارستان های غزه، مجبور به بستری شدن در بیمارستان های اسراییل می شوند.


انتقال نوه رهبر حماس به بیمارستانی در اسراییل
اسماعیل هنیه در حال عیادت از نوه اش در بیمارستان کودکان غزه
انتقال نوه رهبر حماس به بیمارستانی در اسراییل


نوه دیگر هنیه که «اردوغان» نام دارد

کلید واژه ها: هنیه اسراییل اسماعیل هنیه


( ۴ )

نظر شما :