حمله بی سابقه فاکس نیوز به چاک هیگل

۰۵ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۲:۵۰ کد : ۱۹۱۳۱۲۹ سرخط اخبار

یک تحلیلگر شبکه خبری فاکس نیوز با انتقاد شدید از چاک هیگل وی را فاقد درک و فهم درباره مسایل حساس جهان از جمله ایران توصیف کرد و گفت: هیگل عروسک خیمه شب بازی در دست اوباماست تا با استفاده از وی از بودجه پنتاگون کاسته و کسر بودجه دولت را جبران کند.

به گزارش ایرنا “پت کادل” تحلیلگر فاکس نیوز روز جمعه به تلویزیون فاکس نیوز گفت: چاک هیگل هیچ درکی درباره ایران و مسایل جهانی نداشته و وزارت دفاع را به نابودی خواهد کشاند.

وی افزود: چاک هیگل سخنان اشتباه بسیاری درباره ایران، عراق و افغانستان گفته است و وی گزینه بسیار بدی برای پنتاگون است.

کادل تصریح کرد: هیگل اصلا نمی داند چه سیاستی در شمال آفریقا به کار ببرد و این از سخنان قبلی وی کاملا آشکار است.

تحلیلگر فاکس نیوز هیگل را حتی ضعیف تر از هیلاری کلینتون دانست و گفت: خانم کلینتون ایران را به شکل جدی تری تهدید کرده بود.

این درحالی است که روز پنجشنبه 15 سناتور جمهوریخواه طی نامه ای به اوباما از وی خواستند که نامزدی هیگل را پس گرفته و فردی که برای دو حزب مقبول باشد، معرفی کند.

این پانزده سناتور جمهوریخواه در این نامه مدعی شده اند که هیگل به هیچ وجه صلاحیت ریاست پنتاگون را نداشته و سخنان وی در نشست پیشین سنا به خوبی این مساله را نشان می دهد.

چاک هیگل یک جمهوریخواه است؛ اما در محافل سیاسی آمریکا فردی مستقل و میانه رو شناخته شده و در گذشته انتقادهایی از رژیم صهیونیستی مطرح کرده است.

کلید واژه ها: هیگل فاکس نیوز فاکس نیوز


نظر شما :