نتانیاهو به اوباما پاسخ داد

۲۸ دی ۱۳۹۱ | ۰۱:۲۵ کد : ۱۹۱۱۶۴۷ سرخط اخبار

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره شهرک سازی، اعلام کرد می داند چه چیزی به صلاح این رژیم است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، یک روز پس از انتشار خبری مبنی بر خشم "باراک اوباما" از ساخت شهرک های جدید توسط رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم به اظهارات وی واکنش نشان داد.

بر این اساس "بنیامین نتانیاهو" که امروز به منطقه مرزی فلسطین اشغالی با نوار غزه رفته بود مدعی شد ماه گذشته میلادی آرامترین ماه ظرف 12 سال اخیر در این منطقه بوده است.

وی همچنین در پاسخ به اظهارات اوباما که گفته بود نتانیاهو نمی داند چه چیز به صلاح رژیم صهیونیستی است گفت : چرا، من می دانم. به گفته نتانیاهو تنها اسرائیلی ها تشخیص خواهند داد که چه کسی علاقمندی های آنان را نمایندگی می کند.

وی در نخستین واکنش رسمی اش به سخنان رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت : ظرف چهار سال گذشته ما در مقابل فشارهای شدید ایستاده ایم و به این کار در راستای امنیت اسرائیل ادامه می دهیم.

منابع آگاه می گویند اوباما پس از مطلع شدن از این تصمیم تل آویو برای ساخت سه هزار واحد مسکونی دیگر در مناطق فلسطینی، آن را سبب از بین رفتن تلاش های واشنگتن برای حل اختلافات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان دانسته است.
 

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :