ایهود باراک سفیر می شود؟

۲۷ دی ۱۳۹۱ | ۱۶:۱۶ کد : ۱۹۱۱۶۳۰ سرخط اخبار

وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی در دولت جدید این رژیم که قرار است پس از برگزاری انتخابات پارلمانی آتی تشکیل شود، به عنوان سفیر این رژیم در آمریکا منصوب شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه عبری زبان معاریو، در حالی که یک هفته تا برگزاری انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی باقی مانده است حزب لیکود بدون اینکه منتظر مشخص شدن نتایج انتخابات شود، از قبل پست های وزارتی را میان اعضای این حزب تقسیم کرده است.


این پایگاه اینترنتی همچنین اعلام کرده است که یووال اشتاینیتز، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی هم در دولت آتی جایی نخواهد داشت و باید صندلی خود را به جدعون ساعر، وزیر معارف کنونی تقدیم کند.


این در حالی است که از موشه یعالون، معاون کنونی نخست وزیر دولت عبری و رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش صهیونیستی به عنوان جدی ترین گزینه برای تصدی سمت وزارت جنگ در دولت آتی یاد می شود.


روزنامه معاریو در همین راستا خاطرنشان کرده است که سه عضو دیگر حزب لیکود به نام های "زئیو آلکین"، "گلعاد آردان" و "یاریو لیوین" هم در دولت آتی حضور خواهند داشت و از همین حالا باید سفارش دوخت کت و شلوارهای جدید خود را برای پست های وزارتی شان بدهند.


برخی منابع هم از احتمال انتخاب آویگدور لیبرمن وزیر خارجه مستعفی رژیم صهیونیستی به سمت ریاست کمسیون امنیت و سیاست خارجی کنست (پارلمان صهیونیستی) و تداوم سرپرستی نتانیاهو بر وزارت خارجه تا زمان صدور حکم نهایی دادگاه درباره اتهامات مطرح شده علیه لیبرمن خبر داده اند.


رئووین ریولین، رئیس کنونی کنست هم از جمله چهره هایی است که انتظار می رود در سمت خود باقی بماند تا اینکه حزب لیکود در آینده وی را به عنوان نامزد خود برای تصدی سمت ریاست رژیم صهیونیستی به جای شیمون پرز معرفی کند.
 

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی در دولت


نظر شما :