7 سال حبس برای دو پلیس بحرینی

۱۱ دی ۱۳۹۱ | ۱۵:۳۵ کد : ۱۹۱۰۹۸۶ سرخط اخبار

یکی از دادگاه های بحرین دو پلیس این کشور را به اتهام ضرب و شتم وحشیانه یکی از فعالان بحرینی هر کدام به هفت سال زندان محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه الجزیره، یکی از دادگاه های بحرین با صدور حکمی، دو پلیس بحرینی را به خاطر ضرب و شتم وحشیانه یک شهروند بحرینی به تحمل هفت سال زندان محکوم کرد.

بنا به گزارش شبکه خبری الجزیره، این دو نیروی پلیس، فعال بحرینی را که در تظاهرات سال 2011 توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود، به حد مرگ کتک زدند.

در همین راستا، جمعی از مخالفان بحرینی با انتقاد از این حکم آن را بسیار ناچیز دانسته اند.

"هادی الموسوی" یکی از اعضای جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین حزب مخالف دولت بحرین در این خصوص گفت: ما انتظار نداشتیم که این دو متهم تنها به هفت سال زندان محکوم شوند.

پیشتر نیز یکی از مخالفان بحرینی تاکید کرده بود که "عبدالکریم فخراوی"، یکی از اعضای جمعیت الوفاق بحرین در فوریه سال 2011 پس از اینکه یک هفته در مرکز پلیس به سر برده، جان خود را از دست داد.

در ژوئیه گذشته دستگاه قضایی بحرین 15 پلیس را به خاطر بدرفتاری با زندانیان بحرینی متهم کرد اما وزارت کشور بحرین اعلام کرد که هیچ دستوری به پلیس برای شکنجه بازداشت شدگان نداده است.

کلید واژه ها: بحرین بحرینی پلیس


نظر شما :