سفر امیر قطر به رام‌الله لغو شد

۰۸ دی ۱۳۹۱ | ۰۲:۳۰ کد : ۱۹۱۰۸۶۳ سرخط اخبار

وزیر امور خارجه دولت انتصابی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که سفر امیر قطر به رام الله در روز 31 ماه جاری که قبلا اعلام شده بود، لغو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، «ریاض المالکی» گفت که سفر شیخ «حمد بن خلیفه آل ثانی» در روز 31 ماه جاری آنگونه که قبلا اعلام شد، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی با اشاره به اینکه امیر قطر درخواست انجام سفر را کرده بود، افزود که وی به دلیل مشغله کاری از انجام این سفر عذرخواهی کرد.

مالکی تصریح کرد که قطری ها به تشکیلات خودگردان ابلاغ کردند ممکن است این سفر در روز 31 ماه آینده انجام شود اما هنوز این موضوع قطعی نشده است.

پیش از این «نبیل ابوردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که امیر قطر ظرف چند روز آینده برای دیدار با «محمود عباس» رئیس این تشکیلات به رام الله می آید.

مالکی امروز همچنین به رادیو رسمی فلسطین گفت که «نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب شنبه آینده به رام الله سفر می کند و بنا به دلایل مختلف هیئت همراه وی آنگونه که قبلا اعلام شده بود، شامل تعداد زیادی از وزرا نیست و تنها وزرای خارجه مصر و اردن العربی را همراهی خواهند کرد.

وی اظهار داشت که پیش از این توافقاتی با اتحادیه عرب برای سفر تعداد زیادی از وزرای خارجه عرب به رام الله صورت گرفته بود.


نظر شما :