طرح مذاکره از ترس قدرت شدن ایران

۲۹ آذر ۱۳۹۱ | ۱۵:۱۱ کد : ۱۹۱۰۵۶۴ سرخط اخبار

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار ˈ علی اصغر صالح ˈ سه شنبه شب در یادواره سرداران و 262شهید حوزه کربلای آمل ، افزود : آمریکا و ساسیون آن کشور در دهه های گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تلاش برای حذف جمهوری اسلامی بودند و اکنون از اینکه ایران در سه دهه گذشته به یکی از قدرت های برتر در سطح منطقه و نیز جهان تبدیل شده ، ترس دارند.

وی ادامه داد : این در حالی بود که مقامات آمریکایی در دهه های اخیر اطمینان از تغییر جمهوری اسلامی در ایران و قدرت جدید با توصیه های خودشان بودند ، اما در این مدت نیز فتنه های زیادی را با همراهی مزدوران داخلی در کشور اجرا کردند که فتنه سال 88 نمونه مشخص آن است.

فرمانده تیپ امیرالمومنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری گفت : حتی خوشبین ترین مشاوران سران آمریکایی که ادعای شناخت کامل از شخصیت های سیاسی و عوامل همراه داخلی در ایران داشتند ، در فتنه 88 جمهوری اسلامی را ساقط شده تصور می کردند که با بصیرت مردم انقلابی ایران مواجه شدند.

سردار صالح ، با بیان اینکه مردم با بصیرت ، دقیق و آگاه ایران بموقع در جریان فتنه 88 ، توطئه های دشمنان را خنثی کردند ، افزود : بصیرت و تقوی برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و پیشرفت همه جانبه کشور برای دستیابی به موفقیت ها ، نیاز و لازمه همه آحاد ملت است.

وی گفت : شهدای والا مقام ایران اسلامی با لبیک به ولی امر مسلمین ، جان خود را برای ولایت و انقلاب سپر کردند و اکنون نیز همین روحیه با تفکر بسیجی باید در کشور جریان پیدا کند.

او با اشاره به اینکه ، ضروری است در همه محافل وصیت نامه های شهدا به منظور عمل به اهداف آنان بیان و قرائت شود ، افزود : همه مردم و مسوولان در هر رده مسوولیتی باید با مطالعه دقیق وصیت نامه شهدا و ادامه دادن به راه آنان و گوش دادن به فرامین رهبری ، کشور را از گزند فتنه های شوم دشمنان حفظ کنند.

کلید واژه ها: فتنه


نظر شما :