موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی

۳۰ آبان ۱۳۹۱ | ۲۲:۰۳ کد : ۱۹۰۹۴۱۶ سرخط اخبار

رسانه‌های اسرائیلی از موج جدید راکت‌هایی خبر داده‌اند که از صبح امروز بارها مناطق مختلف فلسطین اشغالی را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه تلویزیونی المنار لبنان به نقل از رسانه‌های صهیونیستی از کشته شدن یک اسرائیلی بر اثر حمله راکتی نیروهای مقاومت به منطقه «اشکول» خبر داد.

بنا بر این گزارش، این فرد پس از فرود 3 فروند راکت شلیک شده از غزه، در این منطقه کشته شده است.

همزمان پایگاه اطلاع‌رسانی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس از حملات متعدد به نقاط مختلف فلسطین اشغالی خبر داده است. بنا بر این گزارش، این گردان راکت‌های متعددی را به سمت شهرها و مناطق مختلفی چون «هالیت»، «ریم»، «بئرسبع» و «اشدود» خبر داده‌اند.

این پایگاه گزارش داده است که یک فروند موشک فجر 5 و پنج فروند موشک گراد به سمت «بئرسبع» شلیک کرده است.

«جور الدیک» و «رکیم» هم دو منطقه‌ای هستند که نیروهای مقاومت به تجمع نظامیان مستقر در آن حمل کرده‌اند.

در حمله امروز این نیروها به شهر «بئرسبع» چند ساختمان آسیب جدی دید و چندین خودرو منهدم شدند.

شب گذشته ارتش رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد نیروهای مقاومت فلسطین از آغاز عملیات اسرائیل به غزه موسوم به «ستون ابرها»، 1128 فروند راکت به سمت نقاط مختلف فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند. امروز هم تعداد حملات راکتی نیروهای مقاومت به فلسطین اشغالی حداقل 140مورد گزارش شده است.

این حملات در پاسخ به تجاوز هوایی اسرائیل و بمباران شدید غزه انجام می‌گیرد. در حملات یک هفته‌ای اسرائیل به غزه، حداقل 116 فلسطینی از جمله 24 کودک و 10 زن به شهادت رسیده‌اند. تعداد شهدای فلسطینی هم بیش از 900 نفر گزارش شده است.

نیروهای حماس همچنین مسئولیت حمله موشکی به قدس اشغالی را که لحظاتی قبل رخ داد، پذیرفته‌اند. این گردان‌های القسام اعلام کرده‌اند که این حمله با موشک‌های M75 انجام شده است.


نظر شما :