لیبرمن: حمله به غزه ادامه می‌یابد

۲۷ آبان ۱۳۹۱ | ۱۶:۳۸ کد : ۱۹۰۹۲۴۴ سرخط اخبار

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی جمعه شب اعلام کرد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا تحقق اهداف آن ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، اویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل حملات خود به نوار غزه را تنها بعد از تحقق اهدافش از این حملات متوقف خواهد کرد.

او افزود: هدف اسرائیل افزایش قدرت خود در بازدارندگی و متوقف کردن حملات موشکی از غزه به جنوب (فلسطین اشغالی) است و ارتش اسرائیل بعد از تحقق این اهداف حملات به نوار غزه را متوقف خواهد کرد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت: هر اندازه حماس (به فلسطین اشغالی) موشک شلیک کند؛ به همان اندازه نیز پاسخ اسرائیل شدیدتر خواهد بود.

او مدعی شد: هدف اسرائیل از این حملات بازگرداندن امنیت و صلح برای ساکنان خود در جنوب (فلسطین اشغالی) است.

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی دور تازه حملات به نوار غزه را آغاز کرده است و مبارزان فلسطینی در پاسخ به این حملات وارد عمل شده و فلسطین اشغالی را با موشک های خود هدف قرار داده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از چهار روز پیش دور تازه حملات هوایی خود به نوار غزه را آغاز کرده است که این حملات تاکنون باعث شهادت 30 شهروند فلسطینی و زخمی شدن بیش از 270 نفر دیگر شده است.

مبارزان فلسطینی نیز درپاسخ به این حملات بیش از 500 بار اهداف صهیونیستی از جمله شهرهای تل آویو و دیمونا در داخل فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده اند.

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :