نتانیاهو و گانتس غزه را به حمله تهدید کردند

۰۱ آبان ۱۳۹۱ | ۱۹:۵۳ کد : ۱۹۰۸۲۶۶ سرخط اخبار

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم بار دیگر غزه و جنبش حماس را به حمله تهدید کردند.

به گزارش فارس به نقل از رسانه های خبری فلسطین، «بنیامین نتانیاهو» امروز پیش از دیدار با «تونی بلر» فرستاده کمیته چهارجانبه صلح گفت که در پاسخ به تداوم شلیک موشک ها از نوار غزه به سمت النقب غربی واقع در جنوب اسرائیل، جنبش حماس را هدف قرار خواهیم داد.

نتانیاهو اظهار داشت: واقعیت این است که ما با شلیک موشک ها مواجه هستیم و حماس با حمایت ایران به شلیک موشک ادامه می دهد و از قبل نیز شلیک این موشک ها وجود داشت و اکنون نیز دوباره ازسر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: ممکن نیست به کسی اجازه دهیم مسلح شده و به سوی ما آتش بگشاید؛ هر کس به سمت ما شلیک کند، هرگز در امان نخواهد بود و هرگز بدون مجازات نخواهیم گذاشت، سیاست ما در قبال سازمان های تروریستی در غزه هرگز تفاوتی نخواهد داشت و آنها هرگز نمی توانند از مجازات فرار کنند.

از سوی دیگر «بنی گانتس» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ارتش برای مقابله با همه چالش ها آمادگی کامل دارد.

وی در نشستی با فرماندهان ارتش که به مناسبت سالروز مرگ «اسحاق رابین» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی برگزار شد، گفت: امروز جای رابین نشسته ایم اما تهدیدات متعدد علیه اسرائیل همچنان ادامه دارد و تغییر نکرده است و این واقعیت دردناک ماست.

وی افزود که در سایه چالش های بزرگ ما باید همواره آمادگی داشته باشیم زیرا اوضاع هر لحظه ممکن است منفجر شود و اسرائیل باید همیشه برای مقابله با تهدیدات آماده باشد.

این در حالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز منطقه ای را در نزدیکی مدرسه ای در شهر بیت حانون واقع در شمال نوار غزه بمباران کردند که طی آن یک شهروند فلسطینی شهید و یک نفر دیگر زخمی شدند.

صبح امروز همچنین در نتیجه بمباران شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه چهار فلسطینی مجروح شدند که یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحت به شهادت رسید.

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :