وحیدی: صهیونیستها از خط قرمز عبور کردند

۰۸ مهر ۱۳۹۱ | ۲۰:۳۰ کد : ۱۹۰۷۳۹۲ سرخط اخبار

وزیر دفاع با اشاره به نقاشی و تصویرسازی موهوم و مضحکانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت: این رژیم با داشتن دهها کلاهک هسته ای و انواع سلاح های کشتار جمعی از خط قرمز عبور کرده و باید با آن برخورد شود.

به گزارش فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست کمیته دیپلماسی دفاعی وزارت دفاع طی سخنانی با اشاره به نقاشی و تصویرسازی موهوم و مضحکانه اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: اگر داشتن بمب اتم عبور از خط قرمز است، رژیم صهیونیستی با داشتن دهها کلاهک هسته ای و انواع سلاح های کشتار جمعی سال هاست از خط قرمز عبور کرده و باید با آن برخورد شود.

وحیدی افزود : رژیم اشغالگر و متجاوزی مثل رژیم صهیونیستی که دارای بمب اتم است و تهدید به حمله نظامی می کند خطرناک است یا ایران عاری از سلاح هسته ای که بیش از همه بر خلع سلاح هسته ای تأکید دارد و در چارچوب مقررات بین المللی و معاهده NPT صرفاً بدنبال دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای است؟

وزیر دفاع گفت: این رژیم جنگ طلب و اشغالگر صهیونیستی است که باید مورد فشار بین المللی قرار بگیرد نه کشورهای مستقل و صلح طلبی که از انرژی صلح آمیز برای مصارف مورد نیاز در حوزه های انرژی، کشاورزی و پزشکی استفاده می کنند.

سردار وحیدی افزود: اگر سردمداران آمریکا و کشورهای غربی حقیقتاً بدنبال دفع خطر از منطقه و جهان هستند باید با قطع ارتباط با رژیم خطرناک صهیونیستی تا از بین رفتن کامل سلاح های کشتار جمعی این رژیم آن را تحت فشار و تحریم قرار دهند.

وی جنجال و شانتاژ تبلیغاتی رژیم صهیونیستی علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران را  بهانه ای برای خروج از انزوا و مشروع نشان دادن خود در نزد افکار عمومی توصیف کرد و گفت: بی تردید افکار عمومی با جنگ روانی و جنجال های تبلیغاتی، جنایات بی شمار رژیم غاصب صهیونیستی را که طی 60 سال گذشته علیه ملتهای منطقه بخصوص مردم مظلوم فلسطین و لبنان مرتکب شده فراموش نمی کنند و محکومیت و مجازات آنان از طریق یک دادگاه بین المللی، بخاطر ارتکاب جنایت جنگی و نقض مقرارت بین المللی  حداقل کاری است که می بایست در قبال این رژیم صورت گیرد.

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :