اتحاد هتلداران امریکایی علیه احمدی‌نژاد

۳۰ مرداد ۱۳۹۰ | ۲۰:۳۴ کد : ۱۵۶۵۰ سرخط اخبار
رسانه های محلی در ایالات متحده کمپینی به راه انداخته اند تا همه هتل داران را متقاعد کنند که از اجاره اتاق به رییس جمهوراسلامی خودداری کنند!  

به گزارش شبکه خبر در حالی که حدود یک ماه به سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد باقی مانده است، رسانه ها و لابی های صهیونیستی خواهان آن شده اند که هتل داران نیویورک، با خودداری از اجاره دادن اتاق به هیئت ایرانی، نشان دهند که  ارزش های ملی برای آنها بیش از پول اهمیت دارد !

نگرانی طرفداران تفکر صهیونیسم و اشغالگری در جهان که ارزشهای ملی برای آنها احتمالا غصب یک سرزمین و آواره کردن مردم آن است ! سال گذشته هم به هنگام حضور احمدی نژاد در نیویورک مشهود بود.

آمریکای هوادار اشغالگران فلسطین در شصت و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سران سازمان ملل متحد، سخنرانی رئیس جمهور ایران را برنتافت و در اوایل سخنرانی دکتر احمدی نژاد، پس از افشاگری وی درباره 11 سپتامبر و نژادپرستی در بین سران صهیونیست،  دیپلماتهای آمریکا نشست را ترک کردند.

رییس‌جمهور کشورمان در این نشست پیشنهاد کرد سال 2011 به عنوان سال خلع سلاح اتمی "انرژی هسته‌ای برای همه و سلاح هسته‌ای برای هیچ کس" نام‌گذاری شود.



نظر شما :