اقدام بزرگ ورزشکار الجزایری در حمایت از مقاومت فلسطین+تصاویر

۰۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۲ کد : ۲۰۰۷۸۴۱ سرخط اخبار

ورزشکار الجزایری با اقدامی بزرگ، زخمی کاری بر صهیونیست ها زد و جریان مقاومت فلسطین را حمایت کرد.

زخم کاری ورزشکار الجزایری به صهیونیست‌ها/ درس آزادگی و مقاومت با اسم رمز «حماس»

به گزارش خبرگزاری فارس، نام «فتحی نورین» شاید برای بسیاری نا آشنا باشد ولی با اقدامش به کل دنیا نشان داد که الگوی فداکاری و حمایت از مظلوم است. ورزشکاری در سطح اول دنیا که حاضر شد زحمات کل عمرش را برای مظلومیت فلسطین فدا کند اما در قبال ظلم و تجاوزگری صهیونیست ها، کوتاه نیاید.

* استارت ضربه بزرگ نورین به صهیونیست‌ها

نورین تنها ورزشکار تاریخ نیست که دست به چنین اقدامی زده ولی جودوکا الجزایری پا را فراتر گذاشته و با حرف‌های تکان دهنده‌اش، صهیونیست‌ها را به چالش کشیده و صدای مظلومان جهان مقابل استکبار جهانی شده است.

ماجرای نورین از المپیک 2020 آغاز شد. البته این ورزشکار پیش از این نیز روح مردانگی و آزادهی خواهش را به رخ صهیونیست‌ها کشیده بود ولی در توکیو به اوج رسید. ورزشکاری با روح پهلوانی که یک تنه مقابل استکبار جهانی و رژیم اشغالگر ایستاد.

14000902000408_Test_NewPhotoFree.png

نورین به اولین ورزشکار المپیک 2020 تبدیل شد که حاضر به رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر نشد. بعد از این جودوکا الجزایری، عبدالرسول محمد مراکشی نیز جای پای نورین گذاشت و حاضر به رقابت با ورزشکار صهیونیست نشد.

* زخم کاری به صهیونیست‌ها و به جان خریدن محرومیت 10 ساله

ضربه بزرگ نورین به تجاوزگران و زیر سوال بردن هویت جعلی رژیم اشغالگران باعث شده تا صهیونیست‌ها به خشم بیایند. ذلت و خواری رژیم صهیونیستی مقابل یک ورزشکار آزاده که تصمیم بزرگی گرفت و مدال المپیک را فدای مدال انسایت کرد، به اوج رسید.

14000902000396_Test_NewPhotoFree.jpg

ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو که دست نشانده صهیونیست‌ها در ورزش به شمار می آید و همسرش هم صهیونیست است، وارد میدان شد و برای تسکین زخم کاری این ورزشکار آزاده به اربابانش، حکمی را صادر کرد.

حکمی 10 ساله برای محرومیت نورین در قبال اقدام انسانی اش تا شاید زخم صهیونیست‌ها را تسکین ببخشید. اما نورین کسی نبود که به خاطر حکم 10 ساله دست از افکار آزادی خواهانه اش بردارد. جودوکا الجزایری بعد از صدور حکم محرومیتش مصاحبه ای انجام داد تا این بار با زبانش زخم دیگری بر صهیونیست های اشغالگر بزند.

* پا پس نکشیدن از حمایت مظلومیت فلسطین بعد از محرومیت سنگین

نورین بعد از محرومیتش، گفت: "10 سال محرومیت سنگینی است. البته انتظار چنین محرومیتی را داشتم چون حامی صهیونیست‌های تروریست علیه ملت ما در غزه هستند. آنها در جنایت‌های رژیم صهیونیستی دست دارند. من هیچ قانونی را زیرپا نگذاشتم. کناره گیری من اقدامی در حمایت از مردم فلسطین بود."

14000902000390_Test_NewPhotoFree.JPG

ورزشکار مسلمان الجزایری با وجود محرومیت 10 ساله، به این اقدامش افتخار کرد و گفت: "من به این تصمیم افتخار می کنم. من با رژیمی که ایجاد وحشت می کند و کودکان فلسطینی را به قتل می رساند، روبرو نمی شوم. مسئله فلسطین مهمتر از ورزش است و تصمیمم هیچگاه عوض نمی شود."

نورین بعد از این مصاحبه به خار چشم صهیونیست ها تبدیل شد. ورزشکاری از جنس مقاومت مقابل ظلم که الگویی برای کل ورزشکاران آزاده است. جریانی فکری با پشتوانه حمایت از مظلومیت در میدان ورزش بیش از پیش ترس را به جان صهیونیست‌ها می انداخت.

* خداحافظی از دنیای ورزش با تیری بر قلب صهیونیست‌ها

جودوکا الجزایری دوباره خبرساز شد. دو روز پیش اعلام کرد از دنیای حرفه ای خداحافظی می کند. بمب خبری که دوباره جریان مقاومت فلسطین مقابل اشغالگران را تقویت کرد. حکم 10 ساله محرومیت نورین به منزله پایان ورزش حرفه ای او بود و به همین خاطر تصمیم خود را به صورت رسمی اعلام کرد.

نورین دوباره با اظهارات بشردوستانه و حمایتی از فلسطین به ترند «توئیتر» تبدیل شد. این بار ورزشکار الجزایری نه تنها از این خداحافظی ناراحت نبود بلکه به خاطر این فداکاری بزرگ برای مظلومیت فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی افتخار کرد.

14000902000416_Test_NewPhotoFree.jpg

نورین در مصاحبه با شبکه «الجزیره»، گفت: "بعد از رد شدن شکایتم برای تجدیدنظر محرومیت 10 ساله تصمیم گرفتم از دنیای حرفه ای خداحافظی کنم. می دانم همیشه فدراسیون های بین المللی با صهیونیست ها همکاری می کنند و بالاخص فدراسیون جهانی جودو زیر سلطه صهیونیست ها است."

وی افزود: "الان من در شهرم حضور دارم و به تمرین در باشگاه مشغولم. ان شا الله هر چه در توان دارم برای آموزش نسل جدید می گذارم."

* حمایت آشکار از «حماس» و آمادگی برای مبارزه با اشغالگران

اما این پایان اظهارات نورین نبود. ورزشکار الجزایری در مصاحبه ای دیگر روز گذشته اظهاراتی طوفانی انجام داد و به حمایت صریح از گروه مقاومت «حماس» پرداخت که در رسانه‌های صهیونیستی نیز بازتاب گسترده ای داشت.

14000902000392_Test_NewPhotoFree.jpg

نورین در مصاحبه با خبرگزاری «شهاب» فلسطین، اظهار داشت: "هرگز از اقدامی که انجام دادم پشیمان نیستم. اگر من را 100 سال هم محروم کنند و جانم را نیز بگیرند، مسئله فلسطین همیشه مسئله من خواهد بود."

وی افزود: "کتائب القسام (شاخه نظامی حماس) عزت و افتخار ملت عربی و اسلامی است. اگر من در فلسطین بودم به عنوان سربازی در کنار شما مقابل صهیونیست ها مبارزه می کردم."

* سیل حمایت ها از ورزشکار ضد صهیونیست

این اظهارات نورین در حمایت گروه مقاومت «حماس» بازتاب گسترده ای را در فضای مجازی و به خصوص در توئیتر داشت. بسیاری از افراد سرشناس از این اقدام ورزشکار الجزایری حمایت کردند و او را الگوی تمام ورزشکاران آزاده دنیا معرفی کردند.

14000902000395_Test_NewPhotoFree.JPG

* خشم و ترس رسانه‌های صهیونیست از ورزشکار حامی فلسطین

بازتاب ها آنقدر درباره اظهارات نورین زیاد شد که به ترند توئیتر تبدیل شد. در مقابل رسانه‌های عبری زبان صهیونیست از این اظهارات به خشم آمدند و بازتاب گسترده ای در این زمینه دادند. در زیر می توانید نمونه بارز ترس صهیونیست ها را تماشا کنید.

14000902000398_Test_NewPhotoFree.png

در پایان نورین به تمام ورزشکاران آزاده دنیا درس بزرگی داد. حمایت از مظلوم باید سرلوحه ورزشکاران باشد و نباید هیچگاه به خاطر تهدیدها یا محرومیت ها از سوی نهادهای زیرنظر استکبار جهانی و صهیونیست ها دست از آرمان خود برداشت. وی این درس بزرگ را داد که یک ورزشکار می تواند به نوبه خود زخم کاری بزرگی را به صهیونیست ها با بازی نکردن مقابل اشغالگران وارد کند.


( ۱ )

نظر شما :