فرمانده سپاه قدس: راه مقاومت به دست فرزندان سلیمانی‌ها و حجازی ها ادامه خواهد یافت

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۹ کد : ۲۰۰۱۹۲۵ سرخط اخبار

فرمانده سپاه قدس گفت: راه مقاومت به دست فرزندان سلیمانی‌ها و حجازی ها ادامه خواهد یافت تا سرانجام با نابودی دشمن صهیونیستی و ایادی آن زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم شود.

سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی، امروز (سه شنبه-۳۱ فروردین) در مراسم تشیع پیکر مطهر شهید حجازی در اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان همواره در طول انقلاب اسلامی پیشرو بوده است و امروز از فقدان شهید حجازی غمگینیم. اصفهان برگ زرین دیگری بر کتاب شهدا و فداکاران راه خدا دوباره تقدیم کرد. اصفهان شهر علم و جهاد است که شخصیت های علمی بزرگی داشته و مردانی نیز در عرصه جهاد دارد که در طول تاریخ زبانزد بوده اند.

وی افزود: شهید اشرفی اصفهانی، ردانی پور، میثمی و خرازی افرادی بودند که میدان علم و شهادت را به یکدیگر پیوند زدند و شخصیت های بزرگی را پرورش دادند. شهید حجازی جزئی از این انسان های ارزشمند بود که در عرصه علم و جهاد فداکاری همه جانبه داشت. قبل از انقلاب ایشان در مبارزه با رژیم ستم شاهی ممتاز بود و بعد از انقلاب فردی مجاهد بود و در عرصه های مختلف کشور به خدمت خالصانه پرداخت.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: حضور ایشان در مناطق عملیاتی و از پایگاه منتظران شهادت در اهواز گرفته تا کوه های سر به فلک کشیده کردستان مثال زدنی بود. در دوره‌ای تقریبا ۱۰ ساله فرمانده بسیج بود و این نهاد مردمی را به خوبی هدایت کرد و در این اواخر در عرصه مقاومت بین االمللی توفیق خدمت پیدا کرد. در یکی دو روزی که رهبران جهادی از شهادت ایشان با خبر شدند فوری تماس گرفتند و به محضر رهبر معظم انقلاب تسلیت گفتند.

قاآنی گفت: رهبری فرمودند "شهید حجازی فکری پویا و دلی سرشار از ایمان راستین داشت و همواره در خدمت انقلاب بود". مردم اصفهان باید به این سرمایه های بزرگ خود افتخار کنند که چنین افراد پاکی را در دل خود پرورش داده است.

قاآنی ادامه داد: اگر شرایط کرونایی نبود بدون شک تشییع پیکر ایشان با حضور صدها هزار نفری همراه بود.

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: راه مقاومت به دست فرزندان سلیمانی‌ها و حجازی ها ادامه خواهد یافت تا سرانجام با نابودی دشمن صهیونیستی و ایادی آن زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم شود.

به گزارش ایسنا در پایان این مراسم، نماز میت به امامت آیت الله مهدوی امام جمعه موقت اصفهان بر پیکر شهید حجازی اقامه شد و سپس پیکر ایشان در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.


نظر شما :